Kryziek Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Iemand nog ideeen? Nieuwe voeding kopen is echt me laatste keus. Me pa begint geïrriteerd te raken. En wat als dat niet helpt?? Of je haalt een slechtere videokaart, of je haalt een betere voeding, of je hebt een irritante PC. ik denk het 3e, mijn pc houd me geregeld voor de gek... komt opeens zwart beeld tijdens installatie ofzow denk ik dat hij vast gelopen ofzow is.. krijgt hij opeens beeld terug. En ik heb me 8500 al geprobeert, ook vast gelopen. EDIT: Iemand nog andere ideeen? EDIT: was dus blijkbaar geen edit maar de knop ernaast... srry Bewerkt: 13 november 2009 door Kryziek Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Iemand nog ideeen? Nieuwe voeding kopen is echt me laatste keus. Me pa begint geïrriteerd te raken. En wat als dat niet helpt?? Of je haalt een slechtere videokaart, of je haalt een betere voeding, of je hebt een irritante PC. ik denk het 3e, mijn pc houd me geregeld voor de gek... komt opeens zwart beeld tijdens installatie ofzow denk ik dat hij vast gelopen ofzow is.. krijgt hij opeens beeld terug. En ik heb me 8500 al geprobeert, ook vast gelopen. EDIT: Iemand nog andere ideeen? EDIT: was dus blijkbaar geen edit maar de knop ernaast... srry Dan ligt het niet aan je voeding denk ik, want een overgeclockte 8600GT werkt wel prima op een 300W voeding in combinatie met 4 reepjes DDR 256MB, een Pentium 4, 2 DVD drives en 2 harde schijven. Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Iemand nog ideeen? Ik heb met het programma Driver Genius alle drivers gedownload die volgens dat programma nodig waren maar loopt nog vast Reageren
Hannes82 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Iemand? Aero uitschakelen. Je grafische kaart vraag te veel vermogen van je voeding waardoor het moederbord te weinig krijgt en crasht. Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Zelfs met me oude videokaart gebeurt het. 8500gt Reageren
Hannes82 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Omdat je oude kaart ook teveel vermogen vraagt. Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Als dat zo was liep hij in veilige modus ook wel vast, maar dat doet hij niet. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Als dat zo was liep hij in veilige modus ook wel vast, maar dat doet hij niet. Nope... aangezien je in veilige modus geen Aero hebt draaien. Dus vraagt je grafische kaart minder vermogen. Bewerkt: 15 november 2009 door Hannes82 Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Het probleem is opgelost. Ik heb in Energie beheer het op prestatie gezet. Die stond dus op besparing en dan geeft hij minder stroom aan de videokaart etc. omdat ze neits hoeven te doen. Maar hij doet het nu weer normaal. Gisteren 4 uur achter elkaar aan gehad. En vanmorgen heb ik hem maar 1x hoeven opstarten xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.