haqa Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) ik heb soms vragen over de nieuwe gta 4 op x-box360 ik zal soms hier iets plaatsen vraag 1: waarom is de vindplaats voertuigen nog niet op de site?? beantwoord!! vraag 2: waarom zijn niet alle vormen van de voertuigen op de site want je hebt vuilnis autos (autos van oude onderdelen gemaakt) niet er tussen van virego of zo is er al 1 beantwoord!! vraag 3: waar zijn die schommels die je auto weg schiet?? beantwoord!! vraag 4: wat kan je met een garage doen?? beantwoord!! vraag 5: ik weten waar een paar auto's staan zet een snapmap neer .a.u.b. 1.comet 2.sultan rs 3.Infernus 4.dukes (gevonden:tudor str:argus str) 5.politie stockabe 6.super gt en een vastplaat en geen romdom plaats beantwoord!!! vraag 6: kan ik bernie infernus meer dan 1 keer pakken en die in TBOGT die goude voertuigen van yusaf ook meer dan 1 keer pakken?? pm me beantwoord!!! vraag 7: wie heeft op de eerste dag van EFLC(episodes from liberty) op de x-box in de versie LAD (lost and danmed) ook geen kegels op de bowlingbaan?? ik heb er geen is een bug denk maar ik bowl niet echt in gta4 Bewerkt: 16 februari 2010 door haqa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 1. Daar wordt nog aan gewerkt. 2. Dat zijn de Beaters, wat varianten zijn van de gewone auto's dus geen vuilnisauto's of andere soorten. De Beaters zijn vooral te vinden in de iets armere wijken en zijn eigenlijk auto's met verroeste en verjaarde onderdelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 vraag 3: waar zijn die schommels die je auto weg schiet?? Met de zoekfunctie kom je ver. Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Er zijn niet zo heel veel voertuiglocaties??? Toch? Alleen de belangrijkere voertuigen (bekendere bedoel ik dan) Zoals bijv. Police Cruiser, Police Patrol, Fire Truck, Ambulance, Maverick, Helitours Maverick, Trashmaster en Annihlilator... Dacht ik he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Er zijn niet zo heel veel voertuiglocaties??? Toch? Alleen de belangrijkere voertuigen (bekendere bedoel ik dan) Zoals bijv. Police Cruiser, Police Patrol, Fire Truck, Ambulance, Maverick, Helitours Maverick, Trashmaster en Annihlilator... Dacht ik he. Nee er zijn er eigenlijk heel veel , ook van de gewone voertuigen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haqa Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 vraag 3: waar zijn die schommels die je auto weg schiet?? Met de zoekfunctie kom je ver. Klik. er is nog meer schommels hoor want ik heb het gezien op youtube andere schommel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 vraag 3: waar zijn die schommels die je auto weg schiet?? Met de zoekfunctie kom je ver. Klik. er is nog meer schommels hoor want ik heb het gezien op youtube andere schommel Ja, eentje aan Acter Industrial, maar degene aan de Projects in Firfly is het beste beriekbaar, makkelijkste en met de meeste ruimte om weggekatapulteerd te worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haqa Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 ik kan niet meer zien of denk geen rank in multiplayer up heb hulp nodig en info ben rank 4 met zombie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Vraag 4-6 zijn nieuw zeker? 4: De Garage is een actief gebouw in combinatie met Stevie's Car Theft, je zal van Stevie SMS'jes krijgen waarin een locatie staat beschreven en dan zul je het voertuig moeten gaan zoeken, vele van deze voertuigen zijn uniek Wanneer een gezocht voertuig te hebben gevonden zal je het naar de Garage moeten brengen . Volledige Uitleg 5: Geen vindplaats: -Infernus -Comet -Stockade -Super GT Vindplaatsen: Hier 6: Bryce's Infernus is eenmalig want het is logischerwijs maar één auto, Yusuf heeft maar één gouden voertuig: zijn gouden Buzzard. Zijn Super Drop Diamond kan je vinden voor zijn appartement op zeldzame momenten en ook meerdere keren te pakken, ze spawnen opnieuw . Bewerkt: 30 december 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.