MaxVito Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 ik heb het volgende probleem. ik zit in de auto en hoor de motor geluid niet (engine sound). en met fraps neem ik op record sound from speakers en dan doet hij het wel. ik speel samp (mta) doet hij het niet en in single player ook niet help me Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 SA: Technische Ondersteuning en Geluidsprobleem doorgelezen? Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) algedaan maar doet het dan nog niet kijk miss is dit een voorbeeld de geluid van de bmw m3 hoor ik niet en ook mensen die lopen me zelf dus. Bewerkt: 12 november 2009 door VWO-er Dubbelpost samengevoegd en verplaatst uit SA: Technische Problemen Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 algedaan maar doet het dan nog niet kijk miss is dit een voorbeeld de geluid van de bmw m3 hoor ik niet en ook mensen die lopen me zelf dus. Dat kan mischien liggen aan omdat je een car gemod heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.