Jump to content

Rolls Royce Phantom

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik verveelde mij, dus ik dacht, laat ik maar eens weer wat photoshoppen. Misschien is het wat simpel gemaakt maar het gaat om het resultaat 0_0 (en al die zwarte lijntjes waren best veel werk :{ )

rollsroycephantomfinal.png

Geplaatst:

Dit lijkt wel met paint gedaan als ik kijk naar dat lijntje tussenin de 2 deuren...

Pixels heb je met elk fotobewerk programma. Daar kan ik dus niets aan veranderen.

Kunnen de lijnen wat scherper? Want het is wel erg grof nou..

Juist iets groffer vind ik hem mooier. Maar dat is dan weer mijn smaak.

Geplaatst:

Kunnen de lijnen wat scherper? Want het is wel erg grof nou..

Juist iets groffer vind ik hem mooier. Maar dat is dan weer mijn smaak.

Ik begrijp hem wel.. Dan komt de overgetekende look wat beter uit de verf..

Geplaatst:

Leuk idee! Maar ik raad je voor een 'smoother' resultaat aan de Pen Tool te gebruiken. Ik heb een tijdje terug iets vergelijkbaars geprobeerd met een Nike schoen (resultaat) en misschien kan ik je inspireren. :)

1. Selecteer een Hard Round 1px brush (zwart) en neem daarnaast de volgende instellingen voor de Pen Tool over:
    post-7574-1258126599,36.png
  2. Volg met de Pen Tool een lijn van de auto. Zodra je een deel overgetrokken hebt, selecteer je de Brush Tool en ga je naar Paths (Windows > Paths). Klik vervolgens met je rechtermuisknop op je Work Path en kies voor Stroke Path met de onderstaande instellingen:
    post-7574-1258127395,71.png
  3. Et voilà. Natuurlijk herhaal je dit voor elke lijn die je wilt overtrekken. Voor de finishing touch kun je eventueel nog met een zwarte Soft Brush de schaduwen op en naast de auto creëren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...