Peder Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoi, ik heb SA maar me pc kon dat nie aan als ik alles op het hoogste niveau doe zeg maar,,, en dus zat ik ook te klooten met de resolutie van het scherm,, en toen probeerde ik perongeluk 700x...x.... ofzo,,,en nu kan ik SA niet eens meer OPSTARTEN want ik krijg alleen een wit schermpje te zien met de melding: Input Not Supported,, en kan ik dus nie naar het menu om mn beeld weer te fixen,, KAN IEMAND MIJ HELPEN??? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasGuy Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoi,ik heb SA maar me pc kon dat nie aan als ik alles op het hoogste niveau doe zeg maar,,, en dus zat ik ook te klooten met de resolutie van het scherm,, en toen probeerde ik perongeluk 700x...x.... ofzo,,,en nu kan ik SA niet eens meer OPSTARTEN want ik krijg alleen een wit schermpje te zien met de melding: Input Not Supported,, en kan ik dus nie naar het menu om mn beeld weer te fixen,, KAN IEMAND MIJ HELPEN??? Alvast bedankt :o DAt heb ik ook gehad ga naar "Mijn Documenten" en dan ga je naar "GTA San Andreas User Files" verwijder "gta_sa.set" en "sa-ufiles" en "sa-utrax" tip verwijder niet de "GTASAsf1.b" of"/en "GTASAsf2.b" file want dat zijn je opgeslagen bestanden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Peder Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoi,ik heb SA maar me pc kon dat nie aan als ik alles op het hoogste niveau doe zeg maar,,, en dus zat ik ook te klooten met de resolutie van het scherm,, en toen probeerde ik perongeluk 700x...x.... ofzo,,,en nu kan ik SA niet eens meer OPSTARTEN want ik krijg alleen een wit schermpje te zien met de melding: Input Not Supported,, en kan ik dus nie naar het menu om mn beeld weer te fixen,, KAN IEMAND MIJ HELPEN??? Alvast bedankt :o DAt heb ik ook gehad ga naar "Mijn Documenten" en dan ga je naar "GTA San Andreas User Files" verwijder "gta_sa.set" en "sa-ufiles" en "sa-utrax" tip verwijder niet de "GTASAsf1.b" of"/en "GTASAsf2.b" file want dat zijn je opgeslagen bestanden! thnx ik zal proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.