Leumas Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Hoi Ik heb deze opcode 09C7: change_player_skin $PLAYER_CHAR to 105 gevonden voor GTA SA op de site http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=374219 Ik heb de code uitgeprobeerd maar het doet de game crashen. Weet iemand hoe ik in Sannybuilder een thread kan maken die ervoor zorgt dat men met een bepaalde ped kan spelen? Groetjes Leumas Bewerkt: 11 november 2009 door Leumas Reageren
Beagle Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Doe je het in de main.scm of in een apart CLEO bestand? Je moet zorgen dat de speler eerst gedefinieerd is, dus bij de main moet dat achter de speler definitie en in CLEO moet je en if-loopje maken om te controleren of de speler gedefinieerd is . Reageren
Leumas Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Doe je het in de main.scm of in een apart CLEO bestand? Je moet zorgen dat de speler eerst gedefinieerd is, dus bij de main moet dat achter de speler definitie en in CLEO moet je en if-loopje maken om te controleren of de speler gedefinieerd is . Ik doe het in main.scm bestand. Cheers Leumas Bewerkt: 12 november 2009 door Leumas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.