Jump to content

GTA map probleem, wie kan me helpen?


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb op mijn server een probleempje met de kaart. Je kunt wel zien waar je bent, maar je ziet niet waar de winkels precies zijn. Hierdoor is het natuurlijk moeilijk navigeren door San Andreas. Wie kan ervoor zorgen dat ik dezelfde map krijg als bij Single Player??

Groeten,

sean5874

--

Ik heb het hierboven een beetje warrig uitgelegd, maar wat ik bedoel is dat de winkels, gebouwen e.d niet aangegeven staan

Bewerkt: door sean5874
Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is moet je die wel zien als het binnen je berijk op de radar linksonderin het scherm is. verder zie je als het goed is bij geen een server op de kaart als je via het menu naar map ga icoontjes van de winkels ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De iconen van de BurgerShot, Cluckin' Bell, Pay 'n' Spray, etc. staan normaal gezien gewoon op de kaart.

Andere iconen zal je (helaas) zelf moeten toevoegen. Dit kan d.m.v. SetPlayerMapIcon.

Ik heb ooit eens alle enexen (gele pijltjes in single player) uit de IPL bestanden (enkel LS) gehaald, en in een apart bestand gezet zodat ik alle coördinaten makkelijk kon lezen met Pawn en er de gele 'i' iconen voor in de plaats kon zetten.

Het bestand heb ik nog (check bijlage), maar de code heb ik helaas weg gesmeten omdat ik alles nadien in MySQL gedaan heb. Ook de interior id's heb ik niet toegevoegd, maar misschien kan je wat met de coördinaten.

enex.ini.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...