jobator Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 hi,ik heb de hdd recorder hdr3500 van philips,en ik kan de gebrande dvds niet op de pc bekijken,weet iemand een manier hoe dat wel zou kunnen? tnx Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Je moet de DVD's altijd finaliseren! Anders werkt het niet. Check de handleiding maar even. Want als jij ze niet finaliseert, dan kun je alleen op spelers kijken van hetzelfde merk en volgens mij dan alleen nog maar op recorders en bijv. niet op stand-alone systems. Dus finaliseren is de oplossing. Reageren
rakker126 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Hoe kan je finaliseren? Reageren
Dieko Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Hoe kan je finaliseren? Door Opties bij je dvd bestanden te drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.