Jump to content

Exotic Export Patriot - spoorloos


soedje

Recommended Posts

Hallo,

Ik vond in mijn e-mail box weer een mailtje van Brucie.

Ditmaal mag ik de Patriot voor hem ophalen.

Deze hoor te staan in Chase 'fucking' Point... Met een foto erbij met wat gras een boom en bosjes.

Maar in heel Chase Point is nauwelijks groen te vinden, laat staan die auto!

Weet iemand waar deze hoort te staan?

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Als je terugreageerd op Brucie's email, word de missie in gang gezet, en verschijnt er een blauwe marker op je minimap. Niet te missen :cab: .

Ik kan volgens mij niet meer reageren op die mail...

Heb ik misschien per ongeluk negative gereageerd erop?

Kan ik nog wel de missie doen nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je terugreageerd op Brucie's email, word de missie in gang gezet, en verschijnt er een blauwe marker op je minimap. Niet te missen :cab: .

Ik kan volgens mij niet meer reageren op die mail...

Heb ik misschien per ongeluk negative gereageerd erop?

Kan ik nog wel de missie doen nu?

Misschien heb je de missie al vervolledigt waardoor er een kruisje komt, eigenlijk weet ik niet of je negatief kan reageren, maar ik denk van wel, stuurt hij dan niet nog een mail :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je terugreageerd op Brucie's email, word de missie in gang gezet, en verschijnt er een blauwe marker op je minimap. Niet te missen :cab: .

Ik kan volgens mij niet meer reageren op die mail...

Heb ik misschien per ongeluk negative gereageerd erop?

Kan ik nog wel de missie doen nu?

Misschien heb je de missie al vervolledigt waardoor er een kruisje komt, eigenlijk weet ik niet of je negatief kan reageren, maar ik denk van wel, stuurt hij dan niet nog een mail :?

Ja en dat is vreemd want krijg ook niks nieuws van hem...?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmz...daar heb je een punt.

Ik heb zelf nog nooit negatief gereageerd op de car theft van Brucie.

Geen idee wat er gaat gebeuren als je negatief antwoord.

Iemand dit misschien wel gedaan inmiddels??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal al volbracht zonder enige problemen ermee te hebben gehad. zou kunnen dus dat je 1 negatief beantwoord hebt. maar dan zou je normaal gesproken vast wel weer een email terug krijgen lijkt me

Link to comment
Delen op andere websites

maar ookal reageer je negatief, dan moet je de auto nog steeds halen. Want als je negatief reageert zeg je zoiets van 'Waarom moet ik altijd deze stomme klusjes voor je doen', maar dan ga je hem nog altijd halen.

Zou het niet kunnen dat je je vergist met Stevie's export cars? want dan komt er geen marker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

maar ookal reageer je negatief, dan moet je de auto nog steeds halen. Want als je negatief reageert zeg je zoiets van 'Waarom moet ik altijd deze stomme klusjes voor je doen', maar dan ga je hem nog altijd halen.

ik weet niet hoe je hier aan komt maar als je negative drukt, dan zeg je dat je er geen tijd voor heb net zoals met een bijvoorbeeld strip club invite van roman via je telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal al volbracht zonder enige problemen ermee te hebben gehad. zou kunnen dus dat je 1 negatief beantwoord hebt. maar dan zou je normaal gesproken vast wel weer een email terug krijgen lijkt me

Harry leuke avatar man. dat jij dat mag! maar om ff weer op het topic te focussen op welke console heb je het want op de pc had ik ook wat probleempjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal al volbracht zonder enige problemen ermee te hebben gehad. zou kunnen dus dat je 1 negatief beantwoord hebt. maar dan zou je normaal gesproken vast wel weer een email terug krijgen lijkt me

Ja inderdaad, ik heb een keer negatief gereageerd maar kreeg de volgende dag weer een e-mail van Brucie van dezelfde auto en op dezelfde plek.

Ik zou gewoon een keer opslaan en dan weer gaan kijken of je een e-mail hebt van Brucie.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...