Jump to content

gladiator 2 of Alien 5

gladiator 2 of Alien 5  

1 lid heeft gestemd

1. 1. gladiator 2 of Alien 5

• Gladiator 2
      12
    • Alien 5
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gladiator II of Alien 5

Een tijdje geleden was er sprake om een vervolg te knopen aan Gladiator, ook al stierf Maximus op het einde van de film in de arena. Lap! Nu heb ik het einde van Gladiator verklapt. Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die deze film nog niet hebben gezien. De promotie van deze film was overweldigend en de box-office mocht de vruchten plukken. En blijkbaar zou regisseur Ridley Scott niet weigerachtig staan tegenover een sequel. Eerder zij hij nog in een interview:

“The Gladiator sequels status is nothing at the moment, but we're trying to find a good solution for a sequel”, zegt Scott. “Logan's script is not quite there yet. Remember, there’s no Maximus anymore, I think the task is quite difficult...there is a next generation idea but it's very loose at the moment.”

Als je spreekt over een sequel, en geen prequel, dan is dit een film zonder Russell Crowe, en dat zal niet iedereen slikken. De vraag blijft dan of deze film dan wel een echte sequel kan genoemd worden. Je zou al Maximus of Commodus in een geïmproviseerde antieke ER moeten reanimeren. Of nog, St. Pieter zou Maximus moeten weigeren aan de Hemelpoort. Hoe dan ook, Scott klinkt veel positiever over dit project dan een vervolg op de Alien films, wat ik veel leuker zou vinden.

Volgens Moviehole reageerde Scott nogal bitter toen ze hem vroegen om een reactie op Sigourney Weaver’s wens voor een Alien 5. Blijkbaar vertoonde hij niet al teveel enthousiasme:

“She should have asked me the second time,” zegt Scott lichtjes geprikkeld dat hij Aliens niet kon/mocht regisseren.

”Asked whether he'd be keen to direct an Alien 5”, Scott zegt : “It's all to do with the material. If the script is great, of course.”

Het ziet er dus niet zo goed uit, maar ik zou sneller een sterk script voor Alien 5 kunnen bedenken dan een voor Gladiator 2.

bron:de ultieme film blog

------------------------------------------------

moeilijke keuze maar ik kies toch voor Alien 5

Bewerkt: door Tha Real G.
Geplaatst:

Ik vind het geen moeilijke keuze

Ik kies voor Gladiator ik vond de eerste deel al heel goed

En ze moeten stoppen met de Alien - Reeks

Geplaatst:

ik zou toch kiezen voor de Gladiator omdat ik wel geintereseerdt ben in die tijd en de effecten rondom deel I waren echt heel goed,deelII word net zo'n groot succes als deel I hoop ik als die komt

Geplaatst:

Mwwu, ik kies voor Gladiator 2 Omdat ik de 1e del al SUPER vondt:D

En de Alien-reeks vindt ik tog ff wat minder maar tog ook zou ik alien 5 willen zien hoor :puh:, maar kies dus voor gladiator 2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk toch dat ik voor Gladiator ga kiezen omdat deel 1 al erg prachtig was, en mooi om te zien.

Toen ik er naar keek de alleeerste keer vond ik het zo'n emotionele film toen zijn familie om het leven werd gebracht, een zeer goeie film ik kijk dus uit naar Gladiator II.

Ik hoop wel dat het een beetje een goed verhaal word, en niet dat het allemaal te overdreven gaan doen zodat het gewoon een flop film gaat worden.

Alien 5 zou ik ook wel willen zien hoor geen problemen mee, maar hoelang willen ze nog door gaan. :blink:

Ik zou zeggen brei er een eind aan jongens. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Geplaatst:

gladiator 2 lijkt op het moment beter er zijn al zoveel alien films

maar lijkt me een moeilijk vervolg voor gladiator 2

van mij mag zowel alien5 en gladiator 2 komen ;)

Geplaatst:

Ik kies ook voor Gladiator, het is één van de weinige films waar ik aan het eind tranen van in m'n ogen krijg. Echt prachtig die gevechten in de ArenA, en dat Maximus de hele film gedreven wordt door de opdracht van Marcus Aurelius. Geef ik écht een 10, al die stomme Alienfilms, daar doen ze niet eens écht onderzoek naar, dan kan ik het ook wel. Nee, écht Gladiator 2 (en wat mij betreft ook 3,4,5,6,7,8,9,10 enz.)

Geplaatst:
gladiator 2 lijkt op het moment beter er zijn al zoveel alien films

maar lijkt me een moeilijk vervolg voor gladiator 2

van mij mag zowel alien5 en gladiator 2 komen ;)

Dat wordt dan hard werken als je nog 2 films gaat make

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...