Mrkwark Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 waar ligt dat want ik zoek en zoek maar kan het nergens vinden kunnen jullie helpen??? Reageren
GTAJoel Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) De winkel (waar je niet in kan) staat naast een parkeer garage in Ocean Beach en achter je safe house. Dit is een plaatje van de winkel: Collar & Cuffs De precieze plaats op de Snapmap weet ik niet zeker.. als je het niet kunt vinden zal ik wel even uitzoeken waar de winkel precies is. Bewerkt: 12 november 2009 door GTAJoel Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 In de straat van die stripclub ( Op de map aangeven met een "P" ) Rij dan naar het zuiden van de stripclub en op een moment zal je de winkel zien aan je linkerhand Reageren
Mrkwark Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.