propje400 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Hallo, Welk bestands type en welk template kan ik het best gebruiken voor een filmpje van 2 min, wat ik op youtube wil zetten? zonder uren the converteren of te uploade! heb er een paar geprobeert maar bij de meeste moet ik 2 uur wachten voor 1.20 min ... alvast bedankt wow het is nu al 3 uur, en heeft 1% gedaan... heb hem nu op standaart staan. Volgens mij is er iets fout Bewerkt: 12 november 2009 door propje400 Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Kijk hier even. Daar staat welke bestandsindeling het beste werkt met YouTube. Overigens heb je wel een snelle processor nodig om een video te renderen. Een Celeronnetje of Semprontje zal meestal niet voldoen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Je bent de link vergeten, Sprunk. Reageren
T@rget Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Kijk hier even. Daar staat welke bestandsindeling het beste werkt met YouTube. Overigens heb je wel een snelle processor nodig om een video te renderen. Een Celeronnetje of Semprontje zal meestal niet voldoen. Volgens mij duurt het met een trage processor alleen maar langer hoor, maar het zal wel lukken Reageren
propje400 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Hallo, Welk bestands type en welk template kan ik het best gebruiken voor een filmpje van 2 min, wat ik op youtube wil zetten? zonder uren the converteren of te uploade! heb er een paar geprobeert maar bij de meeste moet ik 2 uur wachten voor 1.20 min ... alvast bedankt wow het is nu al 3 uur, en heeft 1% gedaan... heb hem nu op standaart staan. Volgens mij is er iets fout ok thanks maar je vergat de link.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Inderdaad, klein foutje. Die pagina kun je viden via YouTube zelf, als je een video gaat uploaden staat er ergens een link, iets in de trant van "Beste bestandsindeling YouTube" ofzoiets. Moet je zelf maar even kijken dan. Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ach, ik zal Sprunk een handje helpen http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=132460&topic=16612&hl=nl-NL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.