keessie Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 hallo ik heb een vliegtuig gemaakt en getextured maar aangezien het mijn eerste voertuig is dat ik ingame wil zetten lukt het met niet echt bij de tutorials vond ik niet echt een tut voor voertuigen die je zelf maakt ingame te krijgen ik snap nog niet wat nou allemaal een aparte groep moet worden en ik las ook nog wat over dummy's wat zijn dat? moet ik verder nog wat doen om hem ingame te krijgen? grz Reageren
.Senne Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Wat je kan doen is het vliegtuig waardoor je het jouwe wil vervangen importeren in je 3D-programma, en dan alle onderdelen vervangen door de onderdelen die jouw vliegtuig heeft. Zo deed ik het in Zmodeler met auto's, maar voor 3DS moet het ook mogelijk zijn. Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Kijk is op pumastudios.nl daar legt puma uit hoe je iets van sketchup ingame krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.