San Jurjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hallo , Ik heb een zeer irritant probleem , zodra ik SA opstart gaat alles goed. Zodra ik in de game zit , kan ik gewoon lopen , schieten , cruisen enz... Na een tijdje , valt mn pc uit .. soms na een halve minuut , of pas na 20 min spelen .. Mijn gfx-kaart wordt niet warmer dan 60 C en mijn andere hardware is goed gekoeld ; ''-------------------------------------'' Amd Athlon 2400 + @ 2.0 Ghz 768 MB Kingston Valueram Nvidia 5900 Ultra 128 DDR ''-------------------------------------'' Ik ben radeloos , Groeten Jurjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennizZ Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Nou ik heb precies hetzelfde... dusjah... Ik spreek uit ervaring het is echt irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GeordeX Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 KAN VERDOMME IEMAND HELPEN MET DIT PROBLEEM HET IS ECHT NIET LEUK!! srry voor het taalgebruik beetje irri heb je het spel kom je niet eens verder dan de 1e missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San Jurjen Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb het gevonden jonges....!! Random Reboots with nVidia AC97 Drivers (Thanks to [DMA]Blunted) Description: If you are using an nVidia chipset with AC97 on-board sound, you may experience random reboots. Fix: Use official Realtek drivers instead of the drivers supplied by nVidia. Status: Unconfirmed Als je een a7n8x-x mobo hebt of een mobo met deze audio codec download ac 97 650 van Realtek site... Geen dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GeordeX Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 PRACHTIG heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 srry voor het taalgebruik Je bent bewust van je verkeerde taalgebruik en toch post je? Volgende keer is warn. Daarnaast: hoofdletters gebruik je aan het begin van een zin, niet om te schreeuwen (leer eens de netiquette) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mulsanne Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) om niet een zoveelste topic bij te plaatsten dacht ik dat het beste is om diet hiet bij te plaatsen. Ik heb ook dit probleem dat hij opnieuw opstart, maar het is niet alleen dit probleem: soms blokkeerd hij helemaal en wanneer hij niet blokkeerd begint het geluid na een eindje toch wel raar te werken (bvb. ene keer hoor ik alleen de radio zonder het geluid van de auto en de omgeving). Het vastlopen gebeurd niet door mijn geluidskaart, want soms krijg ik een fout van mijn grafische kaart. Kan iemand mij helpen want ik begin dit gedoe serieus beu te geraken. :angry: specs: pc: p4 2800 1024mbram beeld: radeon 9600 geluid: fortissimo os: win xp pro/sp2 De drivers die ik bezit zijn al de nieuwste, dus hierbij zal het ook niet liggen. grtz Bewerkt: 15 juni 2005 door mulsanne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 heb oo het probleem dat hij af en toe bvastloopt of restart tijdens spelen, dit zijn mijn system specs amd athlonXP 2500+ 1.83GHz Nvidia Gforce FX 5200 motherboard: K7vt4-4x chipset VIA KT400/4x FSB 333mhz AGP4x audio: 5.1 channels AC97 audio (on board en ik zie geen 5 aanskuitingen hoor alleen maar line in, line out en microphone aan achterkant please help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynasty Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het gevonden jonges....!! Random Reboots with nVidia AC97 Drivers (Thanks to [DMA]Blunted) Description: If you are using an nVidia chipset with AC97 on-board sound, you may experience random reboots. Fix: Use official Realtek drivers instead of the drivers supplied by nVidia. Status: Unconfirmed Als je een a7n8x-x mobo hebt of een mobo met deze audio codec download ac 97 650 van Realtek site... Geen dank Waar kan ik zien welke drivers ik gebruik? Bewerkt: 17 juni 2005 door Dynasty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jort Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 IK heb ook datzelfde probleem dan ben ik net een kwartiertje ofzo aan het spelen en dan start de computer opnieuw op ik heb een amd 2200 met een ati readen 9200 256mb 512mb ram en een 5.1 crative geluidskaart weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen ergens een patch downloaden ofzo of drivers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mulsanne Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ben ier nogmaals, bij het haperen van het spel heb ik ontdekt dat het veel minder gebeurt sinds ik de catalyst-software heb weggedaan van ati, dus mischien een klein stukje hulp voor degene die er problemen mee hebben. :blink: En voor de rest zal het wachten worden om ne patch. P.s. voor degenen die last hebben van het opstarten van het spel heb ik maar 1 oplossing. Zoek gewoon een no-cd crack. Bewerkt: 20 juni 2005 door mulsanne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb ook datzelfde probleem, als ik gelijk nadat de comp is opgestart gta sa opstart duurt et een 50 min. voordat ie opnieuw opstart en als ik eerst een kwartiertje internet dan start ie naar een 30 min. al opnieuw op. mijn specs zijn: AMD Athlon XP 2500+ Kloksnelheid: 1.83 Ghz, 256 mb ram geheugen Nvidia geforce 4 Ti 4400 videokaart ( 128 mb) nvidia nforce geluidskaart dacht ik Het is echt vet irritant, k'zou echt dankbaar zijn als iemand eindelijk de oplossing heeft. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San Jurjen Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Nou leg ik het nog een keer uit ... Als je in bezit bent van een Moederbord evt. een Nforce Audio Codec ... Installeert Nforce Drivers van Nvidia alle drivers , IDE , Audio , enzovoorts. Het probleem komt doordat deze drivers niet samen werken met GTA : SA en daarom ongedaan moeten worden , dus ff een step - by step ... Ga naar Configuratiescherm->Software-> Foto 1 : Foto 2 : Druk dan op ; '' Verwijder alleen het volgende '' Hier staat dan Nvidia Audio driver bij die mij al is weggehaald Hierna moet je de Realtek Ac'97 A650 downloaden van internet... Na deze step-by-step ben ik moe geworden en ga slapen , hoop dat ik jullie hierbij help .... Groeten Jurjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.