GunsNroses61 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Heey mensen. Ik kwam vandaag de trailer van Resident evil 5 Alternate edition tegen. Voor de mensen die het nog niet hebben gezien in het spel krijg je in hoofdstuk 3-1 een flashback waarin Chris Redfield met zijn oude partner Jill Valentine het landhuis van Ozwell E Spencer binnendringen. Hier komt nu een DLC van Wat vinden jullie van dit? ikzelf vind dit echt te gek want ik ben een echte Resident evil fan (allen RE 5 dan ) Hier is een linkje naar de trailer Resident evil 5 Alternate Edition Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) En Capcom had nog gezegd dat er geen DLC na versus zou komen... Ik ben hier echt blij mee, weet jij wanneer het uitkomt? Ik lees net dat het op de PS3 niet als een DLC uitkomt, maar op een disk. Maar gellukig weten ze nog niet wat wat ze gaan doen met de 360, ik heb niet zoveel zin om hetzelfde game nog een keer te kopen. Bewerkt: 14 november 2009 door Vercetti24 Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik had gelezen Spring van 2010 toen ergens in maart. Ik heb een PS3 dus ik hoop dat je het gewoon kan downloaden of hoogstends los in een winkel kan kopen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik vind Resident Evil helemaal niet tof! Zombies zeggen ze... Gewoon negers met een bloempot in hun mond. Ik wil een echte zombie-game, geen zombie dat 99% mens is! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 De Dlc is exclusief voor de ps3 volgens mij. En ik heb ook gelezen dat het in maart komt. Ik heb met een vriend het spel samen uitgespeeld. Als het prijsverschil niet te groot is en die disk editie + DLC net zoveel kost als de normale editie + playstation store DLC haal ik die nieuwe editie. Ben benieuwd en vind resident evil 5 ook een erg leuke game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.