llllllllll Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) hallo, ik dacht gewoon laat ik eens vragen : wat vinden jullie héééle leuke plekjes om bijv. een "best death" of een stunt video te maken dus: Post hier alle leuke plekken in Liberty CCity! veel suc6 met het posten van je berichten! EDIT: kunnen jullie ook een sreen en een "SnapMap" geven ? dankjewel Bewerkt: 13 november 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Bij Statue of Liberty. Mooie plek voor filmpjes. Het standbeeld is ook altijd een leuk scenario voor een dog fight met buzzards Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Ik denk dat er wel een paar cliché-plaatsjes zijn, Middle Park, Star Junction en Statue op Happiness. Gelukkig zijn er wel een paarandere mooie, voorbeeldje is wel de rechteroever van Algonquin boven Parkway . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Als je the ballad of gay tony heb. Dan is de nachtclubs goeie plek om te vechten. Niet hercules. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.