Jump to content

The Manhunt Is On


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

We moeten toch ieder in zijn of haar eigen game spelen, het zou in single player geweest zijn, maar als hij er niet inzit, dan annulleer ik deze '' manhunt op leatherface ''.

Binnenkort ontdek ik misschien een andere myth in GTA SA of GTA VC en dan kunnen we daar een manhunt op doen :)

4,5 x 2 = 9voudige LOL :puh:

Doe dat! :tu:

5 x 2 = *Kroon lol ^_^

*10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    19

  • coolnniek9

    14

  • Phoenyxar

    5

  • GTAJoel

    2

Top Posters In This Topic

En als hij nou wel in versie 1 zit maar niet in versie 2.

P.S. als ie het nog bestaat wil ik best meedoen.

Ik heb versie 1.0, ik zal het nog door laten gaan, maar we moeten met minstens 14 zijn, anders gaat het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten maximum met 21 zijn, minimum 6

EDIT : 6x2 = 12voudige LOL :)

En als hij nou wel in versie 1 zit maar niet in versie 2.

P.S. als ie het nog bestaat wil ik best meedoen.

PS : Je bent ingeschreven :)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Oei, die 2 berichten moest je samenvoegen.

Ik kan niet meedoen, SAMP doet het niet :bonk:

6,5 x 2 = 13voudige lol ^_^

Je moet geen SA-MP hebben, je moet gewoon in single player op zoek gaan naar Leatherface in de locatie die ik je geef, we zullen allemaal contact kunnen blijven houden via msn, dus post je e-mail adres hier even, mijn is :

xxx

PS : sorry voor de aparte berichten :)

14voudige lol :)

Bewerkt: door VWO-er
E-mailadres verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

:ch:

Het kan toch moeilijk zijn... Leatherface bestaat niet, zit niet in de game en is een myth! :7

Ja, maar we kunnen het altijd proberen, je weet nooit met Rockstar Games, ze hadden zogezegd ook de Hot Coffee bestanden niet in de game gezet, maar toch stonden ze erin, misschien zit Leaterface er ok ergens in, maar onder een andere naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Off topic maar goed.

We halen 2 dingen door elkaar.. Die bestanden zitten er wel degelijk in maar zijn verborgen. En die mod haalt ze tevoorschijn.

Dus al bij al, het is dus mogelijk dat Leatherface in San Andreas zit :)

Link to comment
Delen op andere websites

:ch:

Het kan toch moeilijk zijn... Leatherface bestaat niet, zit niet in de game en is een myth! :7

Ja, maar we kunnen het altijd proberen, je weet nooit met Rockstar Games, ze hadden zogezegd ook de Hot Coffee bestanden niet in de game gezet, maar toch stonden ze erin, misschien zit Leaterface er ok ergens in, maar onder een andere naam.

Hot Coffee bestaat ook niet in SA. Hot Coffee is ook een Mod :cab:

Nogmaals, het zit niet in de game, dacht je dat je hem ging vinden na 4 jaar andere idioten die er naar gaan zoeken? :7

Zoals GTAJoel zegt: Hot Coffe is gewoon een programma van het spel zelf, R* ontkende het omdat het een schande was en probeerde het toen zo snel mogelijk uit de game te halen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...