Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Nogmaals, het zit niet in de game, dacht je dat je hem ging vinden na 4 jaar andere idioten die er naar gaan zoeken? Zoals GTAJoel zegt: Hot Coffe is gewoon een programma van het spel zelf, R* ontkende het omdat het een schande was en probeerde het toen zo snel mogelijk uit de game te halen... Maar hoe hebben ze de mod dan gemaakt ? Dat moet toch ook van iets gemaakt zijn, of heeft iemand het helemaal zelf ontworpen ?
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Als leatherface erin zat hadden we dit ook allang ontdekt. En ook; Hot Coffee zat er dus in, en word tevoorschijn gehaald met een mod. Dan is dit hetzelfde met Leatherface ( Als dit zo was ) Dus als leatherface erin zat, zou je nogmaals een mod nodig hebben die 'm eruit haalt. En als hij er niet in zat, dan heb je een CLEO mod nodig. Bewerkt: 12 november 2009 door coolnniek9
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Maar hoe hebben ze de mod dan gemaakt ?Dat moet toch ook van iets gemaakt zijn, of heeft iemand het helemaal zelf ontworpen ? Leestoch man , er zijn bestanden van ingame gebruikt! Als je de details wilt moet je het aan PW vragen .
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ik had het over de Leatherface mod, niet over de Hot Coffee mod
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Die is gewoon door iemand gemaakt, daar zijn geen bestanden voor gebruikt, toch geen die met Leatherface te maken hebben...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ah, ok, maar toch gaan ik en degenen die willen eens kijken wat we allemaal kunnen vinden, misschien vinden we wel iets anders ofzo, maar ik moet nu doorgaan, dus ik zie jullie morgen en post maar als je mee wilt doen.
gta vcs-freak Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 14 mensen!? zoveel? we kunnen tog ook met zn 5-en ofzo.
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Hij wil in elke staat een team, en daarvoor zijn 5 mensen niet genoeg
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Als hij er dan toch nog eentje zoekt wil ik me wel opgeven voor het 15de jobje . Gewoon als tijdverdrijf omdat ik weet dat er niks is...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Je kunt nog meedoen, je bent ingeschreven. Als we met 7 zijn is ook al goed The Manhunt Is On --------------------- The Hunt For Leatherface ---------------------------- De jacht op Leatherface gaat 1 uur duren, op zaterdagavond van 20:00 - 21:00 U. De eerste 15 minuten gaan we in SA-MP de locaties laten zien waar we zullen gaan zoeken en je mag zelf ook de locatie laten zien waar jullie denken hem gezien te hebben. In de andere 45 minuten gaan we ieder in zijn of haar eigen game opzoek naar Leatherface, op de locatie die ik zaterdag om 15:00 U in dit topic post. Als je iets verdachts tegenkomt, maak dan een foto en verzend hem naar mij via msn, we houden ook tijdens het uur contact via msn, dus als je vragen hebt kan je het altijd stellen. Benodigdheden : - GTA San Andreas - SA-MP - Fraps ( om foto's ingame te maken ) - Windows Live Messenger Gelieve jullie e-mailadres hier te posten, mijn is : xxx Bewerkt: 13 november 2009 door VWO-er E-mailadres verwijderd en berichten samengevoegd, vriendelijk verzoek nu eens de BEWERK-knop te gebruiken
.Timothy Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Vriendelijk doch dringend verzoek om de "lol-spam" voor je te houden, ook al zijn jullie ermee gestopt, anders moet het via warns worden opgelost. Daarnaast de quote-piramides (waar 60% van dit topic toch echt uit bestond) ook achterwege te laten. Het leest erg onprettig en het is ook niet nodig om berichten boven je te citeren. Verder nog het verzoek email-adressen via PB aan elkaar door te geven, aangezien het op het forum zelf niet toegestaan is (om voorkomen spam op je e-mailadres te voorkomen). Veel succes, veel zal je niet vinden aangezien het nérgens terug te vinden is in de GTA: San Andreas-bestanden en het ook nog eens is ontkend door Rockstar. Als ik jullie was, zou ik eerst maar eens in de bestanden van GTA: San Andreas gaan rondkijken, aangezien ik screens van Leatherface niet als bewijs reken. Mocht je dus toch screens plaatsen, verkoop je hier onzin en is het dus niet gewenst. Succes..
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Vriendelijk doch dringend verzoek om de "lol-spam" voor je te houden, ook al zijn jullie ermee gestopt, anders moet het via warns worden opgelost. Daarnaast de quote-piramides (waar 60% van dit topic toch echt uit bestond) ook achterwege te laten. Het leest erg onprettig en het is ook niet nodig om berichten boven je te citeren. Verder nog het verzoek email-adressen via PB aan elkaar door te geven, aangezien het op het forum zelf niet toegestaan is (om voorkomen spam op je e-mailadres te voorkomen). Veel succes, veel zal je niet vinden aangezien het nérgens terug te vinden is in de GTA: San Andreas-bestanden en het ook nog eens is ontkend door Rockstar. Als ik jullie was, zou ik eerst maar eens in de bestanden van GTA: San Andreas gaan rondkijken, aangezien ik screens van Leatherface niet als bewijs reken. Mocht je dus toch screens plaatsen, verkoop je hier onzin en is het dus niet gewenst. Succes.. Ok dan
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Leatherface, Manhunt en al die andere shit is nep. De vergelijking met de Hot Coffee klopt dan ook niet. De sexminigames zaten wel in het spel, maar zo verstopt dat ze onbruikbaar waren in het spel. Rockstar ontkende eerst dat deze erin zaten, omdat die waarheid ten koste zou gaan van de verkoopcijfers van GTA San Andreas. Als Leatherface er werkelijk in zat, waarom zou Rockstar dat dan ontkennen?
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Leatherface, Manhunt en al die andere shit is nep. De vergelijking met de Hot Coffee klopt dan ook niet. De sexminigames zaten wel in het spel, maar zo verstopt dat ze onbruikbaar waren in het spel. Rockstar ontkende eerst dat deze erin zaten, omdat die waarheid ten koste zou gaan van de verkoopcijfers van GTA San Andreas. Als Leatherface er werkelijk in zat, waarom zou Rockstar dat dan ontkennen? Ja, dat is waar, dus het gaat eigelijk toch geen zin hebben om te gaan zoeken, daarom gaat deze meeting niet door >>> Door VWO-er: Jammer, maar helaas <<<
Recommended Posts