GTA Haas Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Type: Signature Stijl: Strak Grootte: 450x150 Afbeelding: Afbeelding Tekst: nvt. Rand: Zwart 1px Kleuren: Blauw (zoals in de afbeelding) - Zwart & Grijs (ook zoals in de afbeelding) Render (optioneel): nvt. Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten doen. Neem je tijd en maak er wat moois van, stop er ook mooie effecten in. Type: Profielfoto Stijl: Strak Grootte: 150x150 Afbeelding: Tekst: nvt. Rand: Zwart 1px Kleuren: Blauw (zoals in de afbeelding) - Zwart & Grijs (ook zoals in de afbeelding) Render (optioneel): nvt. Extra(optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten doen. Neem je tijd en maak er wat moois van, stop er ook mooie effecten in. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) I'll try EDIT: Ik heb hier de signature alvast. Ik heb 3 versies gemaakt, natuurlijk kun je het zeggen als je nog iets veranderd zou willen zien De profielfoto komt er aan EDIT 2: De profielfoto Bewerkt: 13 november 2009 door Silver-Blade Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.