exa Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Wat voor verschillen hebben jullie gevonden met de PS2 en de PC? Ik heb al wat gevonden: * Bij granaat explosies vlak bij de auto's, zie je dat bij de PC "zwaardere" auto's hebben dan op de PS2, dat ze minder vliegen.. * Inbreek missie, moet je veel meer kisten jatten dan op PS2.. * Politie killen met vlammenwerper komt er 1 ster op de PC, bij PS2 2 sterren Nog meer Veschillen gevonden? Plaats het hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 mooiere graphics dan op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Geen multiplay icoontjes op de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als ik bij de pc uit het vliegtuig spring heb ik geen parachute had ik wel bij de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsajax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 je hoeft niet meer kisten te jatten dan bij de ps2, dat kan je doen. ik d8 eerst ook dat ik er 3 moest, maar je moet er minimaal 3 want ik had er 5 en ik had nog 14 seconde over en kon de 6e niet vinden, toen ben ik gewoon met die vr8wagen weggereden en dat was goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zenfox Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 - draw distance - meer variatie in autos op de weg - aggresieve automobilisten die terug botsen - 5 sterren ipv 4 als je naar de nieuwe gebieden gaat waar je nog niet mag komen - weapon skills gaan sneller omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als ik bij de pc uit het vliegtuig spring heb ik geen parachute had ik wel bij de ps2 dat heb je toch alleen als je pilot licence hebt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik weet het niet heel zeker maar misschien als je langer uit handen van de politie blijft dat de sterren afnemen? Of is dat in de ps2 versie ook zo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Ik weet het niet heel zeker maar misschien als je langer uit handen van de politie blijft dat de sterren afnemen? Of is dat in de ps2 versie ook zo.. yup bij de ps2 versie kan je zo ook van de politie afkomen :lol: Bewerkt: 12 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Wat voor verschillen hebben jullie gevonden met de PS2 en de PC?Ik heb al wat gevonden: * Bij granaat explosies vlak bij de auto's, zie je dat bij de PC "zwaardere" auto's hebben dan op de PS2, dat ze minder vliegen.. * Inbreek missie, moet je veel meer kisten jatten dan op PS2.. * Politie killen met vlammenwerper komt er 1 ster op de PC, bij PS2 2 sterren Nog meer Veschillen gevonden? Plaats het hier Ik vind de grafisch wel heel mooi, vooral omdat ik een goede videokaart heb maar bij een vriend van mij die ook San Andreas heeft gekocht net zoals ik heeft een videokaart van 64mb. Maar daar loopt hij op 16bits perfect. -Grafisch -Bom explosies -Auto's -Missies Veel mooiere game dan op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 * Nieuwe Wapens!: - Skateboard - Mobiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 * Nieuwe Wapens!: - Skateboard - Mobiel Dit zijn mods! Dus het voordeel aan de PC versie is dat je makkelijk kan modden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 * Nieuwe Wapens!: - Skateboard - Mobiel Dit zijn mods! Dus het voordeel aan de PC versie is dat je makkelijk kan modden. Het is niet echt iets dat je moet downloaden,gewoon een naam veranderen in DEFAULT.IDE. Dat er in Ganton nu een wrak van een auto licht enzo,PS2 versie niet. Ook op sommige plekken staan meer voorwerpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skydd Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 gewoon het eeuwige "dat richten met zo'n tyfus pookje werkt van geen meter" probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Sommige missie's zijn makkelijk (egelijk niet zo raar want met zo'n stom PS2 knuppeltje kun je voor geen meter richten EDIT: Niet dat ik wat tegen PS2 heb want ik heb een X-Box en dat is echt niet beter hoor richten met knuppeltjes <_< Bewerkt: 14 juni 2005 door T@rget Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.