exa Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Nog wat! Mission OG LOC Dan gaat Loc achter je zitten bij zo'n moter op de PS2 zonder wapen.. Maar op de PC met een vette Uzi Bewerkt: 14 juni 2005 door exa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Nog wat!Mission OG LOC Dan gaat Loc achter je zitten bij zo'n moter op de PS2 zonder wapen.. Maar op de PC met een vette Uzi huh... bij mij zat hij ook gewoon met een uzi achterop en ik heb de ps2 versie... ben weer overnieuw begonnen dus ik weet cker dat hij er met een wapen zat ps. ik gebruik geen cheats e.d. Bewerkt: 14 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 In de ammunation staat een beer waar je op kan richten en Cj zelf. En bij het strand zie je een paar prullenbakken als een nijlpaard Best wel grappig dat andere dingen erin hebben gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.