Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik heb een probleempje met med (map editor) Ik probeerde een nieuw vliegvveld te maken , ik ben klaar klik op eerst op (als ik klaar ben) op ipl , dan opslaan , maar als ik het opsla komt er eerst een popup , wil je het opslaan ? Dan klik ik op ok , maar als ik het heb opgeslagen is het save icoontje nog steeds aan-klikbaar. Dit hoort toch niet? Dan klik ik nog eens op > FILE > Save install , klik ik op ok , en dan ga ik het testen ín mta (gta sa singeplayer doet het niet). Normaal gesproken moet hij het doen in mta , maar nee. Doe ik iets fout? Hij geeft geen error Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Wees iets duidelijker, loopt ie vast? Valt ie weg na laden, onder het laden of er juist voor? Het is ook bekend dat MTA niet wil samenwerken met een aantal moddingsonderdelen, of mapmods daar ook onder vallen weet ik niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Nou ik heb velen map mods die wel werken in MTA maar , er staat die het opslaat, maar als ik de game in gaa is er NIETS?!! EDIT: Er valt niks uit , behacle SOMS opsla reageert die oms niet en valt die uit , voor de rest niks :S Bewerkt: 13 november 2009 door davedavy Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Als je vliegveld een X of Y coördinaat heeft dat hoger is dan 3000 of lager is dan -3000, dan is het logisch dat het object niet verschijnt. Het ligt namelijk buiten San Andreas en dat ondersteund het spel niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 het is net zo hoog als het land zelf??? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Hoogte maakt niet uit, maar op welke plek wel. De X en Y coördinaat dus, Z maakt niet uit. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Het probleem is opgelost maar; volgende probleem. Als ik een ding plaats , dan zie ik hem in de editor niet, hij is er wel in de game maar ik zie hem niét in de editor :S ook bij itmes sting het voorwerp er ook niet bij :S Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Sommige geanimeerde objecten kunnen niet worden weergegeven in MEd, denk aan de schotel bij Lil' Probe'Inn en de uithangborden van Candy Suxxx en Avery Carrington in Las Venturas. Als dit het niet is kun je ook gewoon MEd eventjes herstarten, want dan is het een bug in MEd zelf. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Sommige geanimeerde objecten kunnen niet worden weergegeven in MEd, denk aan de schotel bij Lil' Probe'Inn en de uithangborden van Candy Suxxx en Avery Carrington in Las Venturas. Als dit het niet is kun je ook gewoon MEd eventjes herstarten, want dan is het een bug in MEd zelf. Dan zie ik hem nog niet. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Weet je zeker dat je wel de goede IPL laad? Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) ja , ik voor de zekerheid nog nog extra ipl's geladen!! , nu is het andersom Eerst zag ik het niet in mta , nu wel, eerst zag ik het in med , nu niet ( Ik heb hem als administrator uitvoeren gedaan) zo deed hij het maar nu zie ik hem niemeeer , maar wel in mta Bewerkt: 13 november 2009 door davedavy Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Edit knop deet het niet Maar ik heb alles geprobeert maar nee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.