Jump to content

Domino Day 2009


Die Hard

Recommended Posts

Domino Day 2009 komt er weer aan! Dit keer met het thema 'organisch domino'. Wat het precies betekent wordt vanavond pas bekend gemaakt, maar in principe betekent het dat alle dominostenen in één vloeiende stroom omvallen. Ook de datum is dit jaar een beetje vreemd, namelijk vrijdag de 13e.

Dit jaar moet er minstens 90% van de 4.8 miljoen dominostenen omvallen, om het oude record van ruim 4,3 miljoen omgevallen dominostenen te verbreken.

Het enige jammere van Domino Day vind ik wel dat enorm lange gepraat aan het begin. Het programma begint om 19:30, maar je kan verwachten dat we eerst nog wel anderhalf uur gaan praten over van alles en nog wat.

Domino Day 2009 is vanavond vanaf 19:30 te bewonderen op SBS6 (in Nederland).

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Sind ik het heb gehoord keek ik er eigenlijk wel naar uit, hou wel van Domino Day, zo'n simpel concept maar toch heel mooi en het vult een programma wel goed :) , ik denk dat het bij ons op 2BE is?

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vanmiddag ter plaatse en ik heb geen enkele steen gezien, ik denk dat ze nog gezet moeten worden. Ik ging uit school in de spoelende regen naar het fec toe waar ik bij het wtc hotel stond. De security had mij en nog wat jongens meteen al in de gaten en er stonden ineens 4 security mensen voor de ingang, toen zijn we naar de achtergang gefietst in de spoelende regen waar alles werd geblokkeerd door hekken, er was maar 1 doorgang waar al die domino bouwertjes naar binnen gingen, dus wij ook. Komen we binnen, eindelijk droog, staat er een man van 2 meter met een hond, even groot als mijn fiets, ons te zeggen dat we weg moeten gaan. :-(

Afijn, ik ga kijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vanmiddag ter plaatse en ik heb geen enkele steen gezien, ik denk dat ze nog gezet moeten worden. Ik ging uit school in de spoelende regen naar het fec toe waar ik bij het wtc hotel stond. De security had mij en nog wat jongens meteen al in de gaten en er stonden ineens 4 security mensen voor de ingang, toen zijn we naar de achtergang gefietst in de spoelende regen waar alles werd geblokkeerd door hekken, er was maar 1 doorgang waar al die domino bouwertjes naar binnen gingen, dus wij ook. Komen we binnen, eindelijk droog, staat er een man van 2 meter met een hond, even groot als mijn fiets, ons te zeggen dat we weg moeten gaan. :-(

Afijn, ik ga kijken. :tu:

Ik denk niet dat ze al die stenen nog moeten zetten hoor. :puh: 4.8 miljoen stenen zet je niet even in 3 uurtjes. :)

En Kryziek: Er moet 90% van de 4.8 miljoen stenen blijven staan omvallen, mijn fout. :7

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vanmiddag ter plaatse en ik heb geen enkele steen gezien, ik denk dat ze nog gezet moeten worden. Ik ging uit school in de spoelende regen naar het fec toe waar ik bij het wtc hotel stond. De security had mij en nog wat jongens meteen al in de gaten en er stonden ineens 4 security mensen voor de ingang, toen zijn we naar de achtergang gefietst in de spoelende regen waar alles werd geblokkeerd door hekken, er was maar 1 doorgang waar al die domino bouwertjes naar binnen gingen, dus wij ook. Komen we binnen, eindelijk droog, staat er een man van 2 meter met een hond, even groot als mijn fiets, ons te zeggen dat we weg moeten gaan. :-(

Afijn, ik ga kijken. :tu:

Ik denk niet dat ze al die stenen nog moeten zetten hoor. :puh: 4.8 miljoen stenen zet je niet even in 3 uurtjes. :)

En Kryziek: Er moet inderdaad 90% van de 4.8 miljoen stenen blijven staan.

blijven staan?dus er moeten er maar 480.000 omvallen?bedoel je niet dat minstens 90% moet vallen voor een record?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vanmiddag ter plaatse en ik heb geen enkele steen gezien, ik denk dat ze nog gezet moeten worden. Ik ging uit school in de spoelende regen naar het fec toe waar ik bij het wtc hotel stond. De security had mij en nog wat jongens meteen al in de gaten en er stonden ineens 4 security mensen voor de ingang, toen zijn we naar de achtergang gefietst in de spoelende regen waar alles werd geblokkeerd door hekken, er was maar 1 doorgang waar al die domino bouwertjes naar binnen gingen, dus wij ook. Komen we binnen, eindelijk droog, staat er een man van 2 meter met een hond, even groot als mijn fiets, ons te zeggen dat we weg moeten gaan. :-(

Afijn, ik ga kijken. :tu:

Ik denk niet dat ze al die stenen nog moeten zetten hoor. :puh: 4.8 miljoen stenen zet je niet even in 3 uurtjes. :)

En Kryziek: Er moet inderdaad 90% van de 4.8 miljoen stenen blijven staan.

blijven staan?dus er moeten er maar 480.000 omvallen?bedoel je niet dat minstens 90% moet vallen voor een record?

Mijn fout. :7

Link to comment
Delen op andere websites

blijven staan?dus er moeten er maar 480.000 omvallen?bedoel je niet dat minstens 90% moet vallen voor een record?

Dat zegt hij toch en als je het uitrekent klopt het ;) .

Edit: verblomme, nu lees ik het ook nog fout :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Stiekem hoop ik dat alle challenges mislukken, al die opgeblazen onenigheid, je kan ook gewoon een vierkant veld neerzetten van 4,8 miljoen stenen, gaat geheid om. :tu:

De eerste challenge is al gelijk mislukt. :7

Stoot dat meisje net de hele rits om toen ze bijna klaar waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Stiekem hoop ik dat alle challenges mislukken, al die opgeblazen onenigheid, je kan ook gewoon een vierkant veld neerzetten van 4,8 miljoen stenen, gaat geheid om. :tu:

De eerste challenge is al gelijk mislukt. :7

Stoot dat meisje net de hele rits om toen ze bijna klaar waren.

De tweede is ook mislukt. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...