Deluxo Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Hallo, Ik heb een eigen GM gescript. Alleen mijn scripts werken niet in localhost. Het ligt niet aan me GM, want ik heb de GM door meerdere mensen laten proberen en toen werkte hij naar toebehoren. Kan iemand me helpen? Mvg, Deluxo Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Allereerst kan je het best je scripts online zetten via pastebin ofzo Dat hij bij jou niet werkt en bij andere wel vind ik raar maar je hebt toch zeker alles van 0.3a in je map staan en niet sommige nog van 0.2x? Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zoiezo heb ik alles zelf gescript. ;p Dus ik zou het niet weten. Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Je begrijpt me volgens mij verkeerd, kan het niet zijn dat je nog bv announce van samp 0.2x hebt of de pawno want in dat geval is dat kans er toch dat het niet werkt Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Nee. Ik heb niks van 0.2X. Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 zet je script toch maar eens op www.pastebin.com En wat werkt er percies niet want dat heb je volgens mij nog niet gezegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.