Piraatje Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Hey, hoe kun je bij de instellingen van de besturing instellen dat je iets op "scroll up" wilt zetten? Beetje vage zin, maar ik bedoel dat je bij bijvoorbeeld een sniper in wilt kunnen zoomen door omhoog te scrollen, hoe doe je dat? Ik snap dat je dt bij besturingsinstellingen moet doen, maar als je op "sniper zoom in" klikt en je scrollt, dan wordt dat scrollen niet ingesteld (terwijl je als je bijvoorbeeld op N drukt, dan is N ingesteld). Ik hoop dat jullie het begrijpen... Piraatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Hey, hoe kun je bij de instellingen van de besturing instellen dat je iets op "scroll up" wilt zetten? Beetje vage zin, maar ik bedoel dat je bij bijvoorbeeld een sniper in wilt kunnen zoomen door omhoog te scrollen, hoe doe je dat? Ik snap dat je dt bij besturingsinstellingen moet doen, maar als je op "sniper zoom in" klikt en je scrollt, dan wordt dat scrollen niet ingesteld (terwijl je als je bijvoorbeeld op N drukt, dan is N ingesteld). Ik hoop dat jullie het begrijpen... Piraatje ik begrijp je, ja. de scrol is een soort gevoelloosheid die niet behoort tot een echte toets, maar beweging(zoals muisbeweging). Als het standaard nog niet is om te scrollen om in en uit te zoemen kan ik je een raad geven: gebruik je middelste muisknop(indrukken!) eventueel om alleen in te zoomen. Als je te ver hebt ingezoemt kan je je 'aim' lossen zodat ie terug reset. en dan kan je weer opnieuw aimen en dan zoomen als je me snapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.