Jump to content

GTA San Andreas Sweet, Ryder, Girlfriends houses interiors


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Je kunt de San Andreas Place Manager en de coördinaten van WikiGTA gebruiken. Ik heb ook ooit een filterscript gemaakt voor SA-MP, welke je misschien ook wel kunt gebruiken. Álle interiors staan daarin netjes gesorteerd in een menuutje. ;)

Ok, bedankt, ik zal het eens gaan testen :tu:

--------

Het werkt niet !! :(

Ik heb San Andreas Place Manager gedownload en als ik het wil openen geeft hij de volgende fout aan :

'' Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered : a file is missing or invalid ''

Ik heb Windows 7 Home Premium in het engels, zou het kunnen dat het niet werkt met Windows 7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook proberen deze mod te gebruiken. :Y

Deze werkt wel, maar als ik de coordinaten van Sweet's huis of Ryder's huis invoer en op teleport klik en terug in mijn game ga, dan ben ik ineens boven in de lucht, ergens in het noordwesten van Los Santos :?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer hem toe te voegen in de lijst met 'Add Point' en teleport er dan heen door erop te klikken. Of misschien werkt het met een ander interior? (Ik heb dat programma al in geen jaren meer gebruikt. :$ )

Dat had ik al geprobeerd, maar het lukt nog niet, maar misschien heeft iemand anders een oplossing, maar alvast zeer erg bedankt voor je hulp, nu kan ik lekker ook naar andere plaatsen teleporteren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...