Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Hey Heeft iemand een mod zodat je Ryder's huis, Sweet's huis en de huizen van al je vriendinnen vanbinnen kan bekijken ? Daarmee bedoel ik het interior. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Je kunt de San Andreas Place Manager en de coördinaten van WikiGTA gebruiken. Ik heb ook ooit een filterscript gemaakt voor SA-MP, welke je misschien ook wel kunt gebruiken. Álle interiors staan daarin netjes gesorteerd in een menuutje. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Op 13-11-2009 om 17:47, Basssss zei: Je kunt de San Andreas Place Manager en de coördinaten van WikiGTA gebruiken. Ik heb ook ooit een filterscript gemaakt voor SA-MP, welke je misschien ook wel kunt gebruiken. Álle interiors staan daarin netjes gesorteerd in een menuutje. Ok, bedankt, ik zal het eens gaan testen -------- Het werkt niet !! Ik heb San Andreas Place Manager gedownload en als ik het wil openen geeft hij de volgende fout aan : '' Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered : a file is missing or invalid '' Ik heb Windows 7 Home Premium in het engels, zou het kunnen dat het niet werkt met Windows 7 ? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Je kunt ook proberen deze mod te gebruiken. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Op 13-11-2009 om 18:30, Basssss zei: Je kunt ook proberen deze mod te gebruiken. Deze werkt wel, maar als ik de coordinaten van Sweet's huis of Ryder's huis invoer en op teleport klik en terug in mijn game ga, dan ben ik ineens boven in de lucht, ergens in het noordwesten van Los Santos Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Je moet ook een interior ID invoeren, die ID vind je op deze pagina. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Op 13-11-2009 om 18:53, Basssss zei: Je moet ook een interior ID invoeren, die ID vind je op deze pagina. Het werkt nog steeds maar half, ik teleporteer erheen en ik zie alleen maar witte lucht en zwart onder mij Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Probeer hem toe te voegen in de lijst met 'Add Point' en teleport er dan heen door erop te klikken. Of misschien werkt het met een ander interior? (Ik heb dat programma al in geen jaren meer gebruikt. :$ ) Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Op 13-11-2009 om 19:17, Basssss zei: Probeer hem toe te voegen in de lijst met 'Add Point' en teleport er dan heen door erop te klikken. Of misschien werkt het met een ander interior? (Ik heb dat programma al in geen jaren meer gebruikt. :$ ) Dat had ik al geprobeerd, maar het lukt nog niet, maar misschien heeft iemand anders een oplossing, maar alvast zeer erg bedankt voor je hulp, nu kan ik lekker ook naar andere plaatsen teleporteren Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zorg wel dat je de coördinaten met een punt invuld, als je een komma gebruikt kan het misschien wel een beetje buggen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Op 13-11-2009 om 19:19, Basssss zei: Zorg wel dat je de coördinaten met een punt invuld, als je een komma gebruikt kan het misschien wel een beetje buggen. Het werkt !! Eindelijk !! Heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.