samaarst Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Als ik rustig San Andreas speel, en ik ga de dansmissie doen (waarbij je een busje met audioapperatuur moet stelen) crashed het spel zodra ik begin, ik heb dit sinds ik de all opened up gebruik, wie kan mij de originele sturen (13,9 mb geloof ik) Wie kan mij vertellen wat er aan de hand kan zijn. Ik heb XP Pro Ati Radeon 9600 pro Amd 2600+ Barton (@ 3400) 512 mb A-merk geheugen. Al geprobeerd: --> herinstallatie windows --> 3d kaart drivers updaten --> Windows updaten --> San Andreas herinstalleren. Bewerkt: 12 juni 2005 door samaarst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Je hoeft die missie niet te doen d8 ik, je moet gewoon in dat busje stappen of gewoon gaan schieten. mischien is die illegaal en beschadigt ? ik hoorde wel meer mensen over dat probleem. ik d8 zelfs dat daar een fixs voor uit was. maar ik mag daar niks over zeggen want dat is illegaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 heb je de legale of illegale versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.