Jump to content

pc voor een vriend

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan die pc aanpassen, en hij zegt dat hij er een GTS250 in wil. Maar dan nog kost hij 528 euro, en dat is best wel duur.

Ik vind dat die vriend gewoon moet doorsparen voor de setup met HD5770 en Phenom II X4 945 BE, dan heb je waar voor je geld.

Geplaatst:

Je kan die pc aanpassen, en hij zegt dat hij er een GTS250 in wil. Maar dan nog kost hij 528 euro, en dat is best wel duur.

Ik vind dat die vriend gewoon moet doorsparen voor de setup met HD5770 en Phenom II X4 945 BE, dan heb je waar voor je geld.

hij wil niet verder doorsparen want hij heeft z'n budget al omhoog gedaan :7

Geplaatst:

Z'n budget was toch 550? Misschien een week klusjes doen en je hebt al 25 bij elkaar, waarmee je een pracht van een pc kan kopen. Mij niet gelaten als je dat ander ding koopt met GTS250, maar weet dat je voor vrij weinig geld meer een veel beter systeem kan hebben.

Geplaatst:

Z'n budget was toch 550? Misschien een week klusjes doen en je hebt al 25 bij elkaar, waarmee je een pracht van een pc kan kopen. Mij niet gelaten als je dat ander ding koopt met GTS250, maar weet dat je voor vrij weinig geld meer een veel beter systeem kan hebben.

dat klopt zeker wel maar het boeit 'm niet of hij er nou een betere pc van krijgt, als hij z'n spellen maar kan spelen :{

Geplaatst:

Al vervang je die HD5750 uit .Senne's systeem voor een GTS250, dan heb je echt het maximale uit je budget gehaald. De GTS250 is in 80% van de gevallen namelijk beter dan de HD5750.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...