Talietje Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Ik wil het graag kopen, maar ik heb eerst nog een vraagje xD Heb je alles in het spel dat je ook kon in san andreas? Zoals ander kapsel, tattoos , kleren, dik worde of gespierd..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Ik wil het graag kopen, maar ik heb eerst nog een vraagje xD Heb je alles in het spel dat je ook kon in san andreas? Zoals ander kapsel, tattoos , kleren, dik worde of gespierd..? nai, kledingkeuze is russisch, casual of maatpak/chique pak. ook is er nog een brilen hoofddeksel, maar heel sober. maar voor je online poppetje kan je wel vette kleding/kapsels vinden (ook in beperkte mate). aan je kapsel van single player kan je niks doen, eet zoveel als je wil, niko kan nie kotsen of dik worden, ook niet gespierd etc. je kan wel vrienden/liefjes hebben. en niko kan dronekn worden (FUN!) ls je een tweede SA verwacht ben je mis. Persoonlijk vind ik SA beter, maar IV heeft ook goede punten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Ik wil het graag kopen, maar ik heb eerst nog een vraagje xD Heb je alles in het spel dat je ook kon in san andreas? Zoals ander kapsel, tattoos , kleren, dik worde of gespierd..? nai, kledingkeuze is russisch, casual of maatpak/chique pak. ook is er nog een brilen hoofddeksel, maar heel sober. maar voor je online poppetje kan je wel vette kleding/kapsels vinden (ook in beperkte mate). aan je kapsel van single player kan je niks doen, eet zoveel als je wil, niko kan nie kotsen of dik worden, ook niet gespierd etc. je kan wel vrienden/liefjes hebben. en niko kan dronekn worden (FUN!) ls je een tweede SA verwacht ben je mis. Persoonlijk vind ik SA beter, maar IV heeft ook goede punten. Jij vind SA beter!? Ik vond SA 1 van de slechtste Gta's. Het enige positieve waren de extra mogelijkheden. Gta IV is erg realistisch en is mooier dan SA. Ik vind de verhaallijn ook beter in Gta IV. Als je online wil dan is dat ook mogelijk en dat is gewoon vet. Het is geen tweede Sa, en dan ben ik blij mee ook Gta IV is een erg goede game, SA is een goede game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Jij vind SA beter!? Ik vond SA 1 van de slechtste Gta's. Het enige positieve waren de extra mogelijkheden. Gta IV is erg realistisch en is mooier dan SA. Ik vind de verhaallijn ook beter in Gta IV. Als je online wil dan is dat ook mogelijk en dat is gewoon vet. Het is geen tweede Sa, en dan ben ik blij mee ook Gta IV is een erg goede game, SA is een goede game. in sommige opzichten ja. maar dat is voor iedereen persoonlijk. ik vind dat GTA4 een gruwelijk goed realisme heeft, en in gta 4 is het o zo fijn om auto te rijden suu-per-re-al-ies-ties! Dus zeker kopen talietje! Bewerkt: 13 november 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Ik zou GTA: IV gewoon kopen. Het is een nieuwe ervaring om te spelen met een fantastisch verhaal! Er zijn niet zo heel veel mogelijkheden omdat het meer is gebaseerd op realisme dan op fun. GTA: IV koop je om het verhaal, de graphics en de sfeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Ik zou GTA: IV gewoon kopen. Het is een nieuwe ervaring om te spelen met een fantastisch verhaal! Er zijn niet zo heel veel mogelijkheden omdat het meer is gebaseerd op realisme dan op fun. GTA: IV koop je om het verhaal, de graphics en de sfeer. Correct, je zou het moeten kopen om eens een nieuwe soort manier van spelen te ervaren, een totaal nieuwe en enorm mooie ervaring, daarnaast zijn het realisme en de graphics zo goed dat ze ht heel mooi maken, er zitten wel wat minpuntjes en bugs in maar het is een superspel, natuurlijk had SA ook wel zijn eigen manier, wat hem zo goed maakte... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.