Jump to content

Nieuwe otto's garage!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi hoi!

Ik heb een nieuwe mod gemaakt dit keer geen kleding maar een gebouw ik heb otto's garage een nieuw uiterlijk gegeven :)

Hier 1 screen

gallery10z.jpg

Hopelijk vinden jullie hem mooi en als je bugs vind post het dan!

Ottos new garage.rar

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Geplaatst:

Ligt het aan mij of missen er binnen dingetjes? Bovendien lijkt het wat snel inmekaar gezet, je had bijvoorbeeld kunnen zorgen voor een niet uitgerekt BMW bord. ;)

ja dat klopt er alles binnen is er wel maar ontzichtbaar hoe kan ik dit fixen?

EDIT: Niemand?

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Geplaatst:

textures van de muren passen zo niet mooi

zorg dan dat die donkerdere band op elke verdieping op gelijke hoogte zit

net boven of onder de ramen bv

Geplaatst:

Ik heb een paar aanmerkingen:

• De texture van je muur is ongelofelijk uitgerekt. Zorg dat je een grotere texture daarvoor gebruikt (512x512) óf gewoon een totaal andere. Waarschijnlijk zijn de muren zo getextured door Rockstar dat het er het beste uit zou zien met een plaatje van simpelweg één kleur
  • Het BMW logo is uitgerekt. Erg zonde. Importeer in photoshop de texture met het originele logo en plak daar je BMW logo overheen zodat de verhoudingen kloppen
  • Waarschijnlijk is het interieur ontzichtbaar omdat in jouw .txd bestand een aantal textures missen. Zorg dat je het originele .txd bestand weer te pakken krijgt, of als je deze textures zelf nog hebt importeer ze in je .txd bestand

Geplaatst:

• De texture van je muur is ongelofelijk uitgerekt. Zorg dat je een grotere texture daarvoor gebruikt (512x512) óf gewoon een totaal andere. Waarschijnlijk zijn de muren zo getextured door Rockstar dat het er het beste uit zou zien met een plaatje van simpelweg één kleur
  • Het BMW logo is uitgerekt. Erg zonde. Importeer in photoshop de texture met het originele logo en plak daar je BMW logo overheen zodat de verhoudingen kloppen
  • Waarschijnlijk is het interieur ontzichtbaar omdat in jouw .txd bestand een aantal textures missen. Zorg dat je het originele .txd bestand weer te pakken krijgt, of als je deze textures zelf nog hebt importeer ze in je .txd bestand

ik heb ze een beetje bewerkt neem bijv die computer die uitstaat die heb ik een desktop gegeven

Geplaatst:

ik heb ze een beetje bewerkt neem bijv die computer die uitstaat die heb ik een desktop gegeven

Op welk punt reageer jij nu eigenlijk?

Op welk punt reageer jij nu eigenlijk?

Hij bedoeld punt 3 :Y

Bewerkt: door _Night-Men_

Ik agree voor een groot deel met Jorge. Ik heb trouwens even je download binnengehaald en er is een punt waar ik nog even iets over wil zeggen. Typ je Readme in het Engels. Of maak 2 files aan, maar Engels is wel een must voor een mod (omdat het een algemene taal is, bijna iedereen op de wereld spreekt wel een woordje Engels). Nederlands is daarentegen voor buitenlanders werkelijk niet te begrijpen, maar dat is uiteraard jouw keuze. ;)

PS: Overigens had ik de andere screens hier ook gepost. Want het dak is dus ook een beetje verneukt. :puh: Kijk anders in Puma zijn topic over het maken van een topic. Bij hem zien dit soort taken er altijd gelikt uit.

Bewerkt: door Ghosty

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...