Jump to content

xbox 360 stand

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo. ik wil graag een. stand kopen voor mijn xbox 360. maar op bart smit en free record shop website staan ze niet.

hoeveel kost zo een stand? en waar kan ik m kopen?

alvast bedankt

MVG stefan

Geplaatst:

Hallo :D

http://www.ombouweindhoven.nl/worldmodding/shop/product_info.php?cPath=40_54&products_id=269

De Xbox 360 Cooling System Vertical Stand wordt bevestigd aan de Onderkant van de Xbox 360. Je zet de Xbox 360 als het ware in de cooler. Dit systeem blaast continu lucht op de vitale CPU's van de console. De ventilator aan de achterzijde zuigt deze lucht weer af zodat er continu wordt geventileerd. De Xbox 360 blijft hierdoor een stuk cooler. De hitte is in 99% van de gevallen de veroorzaker van de "Ring of Death" error voor de Xbox 360.

De cooler wordt aangesloten op de USB aan de achterzijde van de Xbox 360.

De Xbox 360 wordt in een soort houder geplaatst waardoor deze steviger staat.

Grtzz TBOGG

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk is die link verboden Ivm wares zoals laten onbouwen van een Console.

En je kan toch ook je Xbox op je ventilator zetten :sigaar:

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:
' date='13 November 2009 - 23:18 ' timestamp='1258150706' post='1532036']

Ombouwen is niet illegaal. En een ventilator zomaar op je Xbox zal niet zo goed werken als een cooling stand, die blaast veel gerichter de lucht in de Xbox en zuigt daarnaast ook weer lucht af.

Geplaatst:
' date='13 november 2009 - 23:18 ' timestamp='1258150706' post='1532036']

1e zin: Hierboven, namens galiorix

2e zin: Als je 'm zomaar ff op een ventilator zet, staat ie dan nog stevig? :7

' date='13 november 2009 - 23:18 ' timestamp='1258150706' post='1532036']

Volgens mij niet hoor want het is de site die xbox accessoires verkoopt en die werkt samen met een site die ombouwt, Maare ik weet het ook niet zeker het gaat hier verder niet om het ombouwen van een console maar gewoon simpel om een xbox stand met koeler.

Correct me if im wrong

Grtzz TBOGG

Edit: zoals Galiorix al zij is het ombouwen niet illegaal zo lees je hier:

U wilt uw console om laten bouwen? Wat zijn de voordelen daar van?

U kunt homebrew programma's afspelen op uw spelcomputer. U kunt hier ook backup/kopies op spelen. Dit keuren wij echter af. Met het ombouwen van uw spelcomputer beloofd u ons de ombouw niet te gebruiken voor het afspelen van backups.

Wat zijn homebrew programma's? Dit zijn zelfgemaakte spellen/programma's die zijn vrijgesteld voor gebruik. Zo zijn er de emulators. Dit zijn programma's waarmee u "oude" spelletjes kunt spelen op uw console. Zo is er bijvoorbeeld het Xbox MediaCenter voor de Xbox. Een perfecte upgrade welke u in staat stelt om Divx films te bekijken, MP3 muziek te beluisteren, foto bestanden te bekijken, enz. Voor iedere console zijn er vele creatieve mensen bezig met het maken van dergelijke programma's. Deze zijn absoluut niet illegaal.

Bron: www.ombouweindhoven.nl

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Geplaatst:

Sinds wanneer is het illegaal om je eigen gekochte dingen te bewerken naar eigen behoeften?

1: Je steelt niets.

2: Je doet niemand kwaad.

Een console ombouwen staat voor mij gelijk aan je computer openmaken en upgraden. Wat je met het resultaat doet is niet belangrijk. Een normale goedkope computer kan ook worden geupgrade tot een uberserver met vele TB's aan illegale stuff.

Geplaatst:

Verplaatst naar Consoles & Game Events. Daar kunnen ze waarschijnlijk ook beter dan ik beoordelen of ombouwen illegaal is, voor zover dat van toepassing is op dit topic.

Geplaatst:

Het ding ombouwen is zoverre niet illegaal, maar op het moment dat je gedownloade games gaat spelen op je omgebouwde console dan wel..

bedankt dat jullie me willen helpen met illegaal en legaal, maar ik zoek gewoon een stand of cooler stand

is deze verkrijgbaar bij de bartsmit of FreeRecordShop ?

alvast bedankt.

Stefan

Bewerkt: door needhack
Geplaatst:

bedankt dat jullie me willen helpen met illegaal en legaal, maar ik zoek gewoon een stand of cooler stand

alvast bedankt.

Stefan

Hallo Stefan,

Zoverre ik weet niet maar je kan hem wel bestellen op worldmodding.nl.

Maar je kan eens naar de bartsmid gaan en vragen of hun iets van een stand ofzo kunnen leveren

Mvg TBOGG :D

Geplaatst:

alvast bedankt.

Stefan

Hallo Stefan,

Zoverre ik weet niet maar je kan hem wel bestellen op worldmodding.nl.

Maar je kan eens naar de bartsmid gaan en vragen of hun iets van een stand ofzo kunnen leveren

Mvg TBOGG :D

bedankt. daar heb ik wat aan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...