Jump to content

Xtreme Admin 2.2


coolnniek9

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuw admin tool ingelicht, i.v.m ik geen zin heb om een zelf een heel admin tool te scripten. De tool is Xtreme Admin 2.2

En m'n probleem: Als ik in-game ben etc. En ik ingelogd ben als RCON en ik een command wil gebruiken uit de Xtreme Admin Tool krijg ik in het rood een error: You can only use this command if you are at least a level 0 admin.

Terwijl ik gwn een ***** rcon admin ben level 1,0000,0000,0000,0000 zegt dit ***** ding: You need to be at least a level 0 admin.

Waarom dit?

Probleem al opgelost, moest gwn bij de users log bij me eigen log level 10 maken

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuw admin tool ingelicht, i.v.m ik geen zin heb om een zelf een heel admin tool te scripten. De tool is Xtreme Admin 2.2

En m'n probleem: Als ik in-game ben etc. En ik ingelogd ben als RCON en ik een command wil gebruiken uit de Xtreme Admin Tool krijg ik in het rood een error: You can only use this command if you are at least a level 0 admin.

Terwijl ik gwn een ***** rcon admin ben level 1,0000,0000,0000,0000 zegt dit ***** ding: You need to be at least a level 0 admin.

Waarom dit?

Omdaaat... Je jezelf admin moet maken met het aangegeven command ;) of in je account log zou het ook eventueel kunnen staan...

Niet met RCON doen :) gewoon niet doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...