.Sharingan Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 hoe geef je bloemen aan je vriendin en ik zag eht op een pic en als het niet gaat wat moet ik er dan mee doen ??????? Reageren
Kraay Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 als je met haar date, in de buurt van haar gaan staan en op L1 drukken Reageren
The Godfather Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 als het niet gaat wat moet ik er dan mee doen je kan er mensen mee doodslaan Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 hoe geef je bloemen aan je vriendin en ik zag eht op een pic en als het niet gaat wat moet ik er dan mee doen ??????? Volgens mij pak je bloemen op met tab of met enter en je geeft ze volgens mij met spatie of enter:D ik hoop dat je hier mee verder kunt want ik ben er zelf ook mee aan het klooien Reageren
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Volgens mij pak je bloemen op met tab of met enter en je geeft ze volgens mij met spatie of enter:D ik hoop dat je hier mee verder kunt want ik ben er zelf ook mee aan het klooien Nou hier zal die veel aan hebben zeg. @ Whoopi: Als je bloemen hebt, komt er vanzelf linksbovenin een venstertje dat zegt met welke toets je die bloemen kan geven. Meestal is dat nadat je met haar gegeten hebt. :rolleyes: Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Heb je die dildo's ook weer die je je vriendin kan geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.