hoidatwastimmi Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Hoi, weet iemand mischien de TXD's van de loading screens in SA??? Alvast bedankt! Reageren
Basssss Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Die staan in models/txd samen met wat andere troep... Simpeler kan niet. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Die staan in models/txd samen met wat andere troep... Simpeler kan niet. ja da snap ik maar ze heten ze Reageren
Basssss Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik neem aan iets met 'load'... Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik neem aan iets met 'load'... np alleen loadingbay maar niks van die screens Reageren
Beagle Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 San Andreas -> Models -> txd -> loadscs.txd Het is zo makkelijk, de map is zelfs aangewezen. Als je nou eens moeite doet om iets te vinden hoef je niet zo lang te wachten op een antwoord wat je allang zelf had kunnen weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.