Jump to content

SimpleViewer in dreamweaver


kees1991

Recommended Posts

hoi,

nou mijn vraag is eigenlijk heel simpel en de oplossing ook maar ik weet gewoon niet hoe :clown:

ik heb simple viewer gedownload en die wil ik nu in mijn site zetten. ik wil deze zelf plaatsen via dreamweaver en ik weet dat ik de HTML moet inporteeren dat heeft iemand mij een keer voor gedaan. maar ik weet niet meer via welke tool ik dat moet doen.

kan iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

dankjewel

het was via

Insert -> Media -> SWF voor dreamweaver

Hoe maak ik in CS4 een nieuw div teken of hoe inporteer ik in CS3 SWF want bij insert media staat er een swf bij

kutzooi.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak ik in CS4 een nieuw div teken.

Insert > Layout Objects > AP Div

Hoe inporteer ik in CS3 SWF want bij insert media staat er een swf bij

CS3 en CS4 hebben een verschillende benaming ervoor (de ene Flash en de andre SWF), maar het werkt hetzelfde.

Insert > Media > SWF

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ik heb het nu bijna zo ver enkel als ik alleen de div maak en daarin in cs4 de swf plaats krijg ik in firefox een error

bende.jpg

na het drukken op settings krijg ik een popup block ding te zien

bende2.jpg

als ik dan druk op popup toe staan gebeurt er niets.

is cs3 een flash inporteeren werkt hellemaal niet.

damn wrm wil het nou niet gewoon lukken? word hiet tog zo moe van he... :{

Mocht iemand zit vervelen en mij willen helpen

http://rapidshare.com/files/307003365/harry.rar.html

hier zit alles in de simpleviewer + mijn index zal verder wel voor zich spreken.

of weet er iemand anders een makkelijke manier om een gratis gallery op je site te zetten?

.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even in die .RAR gekeken, maar bij mij werkt de index.html gewoon. Ik zie ieder geval een FlashGallery.

Misschien even in een andere browser proberen?

ow ja sorry was ik vergeten te zeggen. de index.html is gewoon van simpleviewer zelf en de MartijnPortfolio.html is mijn website waar die op moet

Link to comment
Delen op andere websites

Insert -> Media -> SWF voor dreamweaver

Nog even ter informatie: In die gids stond nog gemeld dat je dit niet zo moest doen in Dreamweaver:

Note for Dreamweaver Users:

To make SimpleViewer work you need to use the embed method described above. Using Dreamweaver's Insert -> Media -> SWF method will cause SimpleViewer to break. This is because SimpleViewer uses SWFObject to embed the SWF. SWFObject is an industry standard way to embed flash content that handles Flash player detection and upgrade prompts. Using the default Flash embed method in Dreamweaver will not work, since the config options that are set in the Javascript will be ignored.

Misschien lost dit je probleem ook op, als je het op de juiste manier invoegt zoals hier beschreven staat (bovenste stuk).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...