hoidatwastimmi Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Je heb nodig een USB stick. En action replay. En om de fotos uit de save game te halen heb je ook 2 prog. nodig. Maar ik geef daar de name niet van bekend. srry uh ik heb action replay gedownload en op een CD gezet wat nu? Bewerkt: 14 november 2009 door VWO-er Afgesplitst van Home Made Screens Reageren
Basssss Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Je heb nodig een USB stick. En action replay. En om de fotos uit de save game te halen heb je ook 2 prog. nodig. Maar ik geef daar de name niet van bekend. srry uh ik heb action replay gedownload en op een CD gezet wat nu? Ik wil niet lullig doen... Dat was in 2004... Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Je heb nodig een USB stick. En action replay. En om de fotos uit de save game te halen heb je ook 2 prog. nodig. Maar ik geef daar de name niet van bekend. srry uh ik heb action replay gedownload en op een CD gezet wat nu? Ik wil niet lullig doen... Dat was in 2004... lol sorry had niet gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.