Jump to content

Haar


Talietje

Recommended Posts

Klopt het dat het haar van niko groeit xD

Het is precies dat zijn haar met de missie steeds langer en langer wordt :o

En kan je later ook ergens een anders kapsel nemen?

wel kan je als je de pc versie hebt haar modden als je het anders wilt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC heb ik soms wel het gevoel dat z'n stoppelbaardje wat gegroeid is tijdens cutscenes wat verder in de storyline. Zou wel niet zo zijn though.

"Grow a moustach on november, play with it forever"

Ja eh!! vind ik ook, nja ik heb Gta iv op de ps3 :puh: dus ik kan geen mods adden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC heb ik soms wel het gevoel dat z'n stoppelbaardje wat gegroeid is tijdens cutscenes wat verder in de storyline. Zou wel niet zo zijn though.

"Grow a moustach on november, play with it forever"

Ja eh!! vind ik ook, nja ik heb Gta iv op de ps3 :puh: dus ik kan geen mods adden :(

Op de ps3 heb ik nog niet gemerkt maar het is een tijdje geleden dat ik missie's deed. Heb geen mods op PC heb laats een re-install gedaan namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ook niks gemerkt, vind t wel dom dat niko geen 'moffen' (handschoenen zonder vingertopjes) heeft, want die zag je eerst wel op filmpjes en plaatjes!

Dat had wel mooi geweest ja :) , zou wel nostalgisch zijn, staat wel mooi, Niko met moffen en een PSG-1 :sigaar: .

Wat LJ zegt heb ik precies ook wel al eens gemerkt, maar het lijkt altijd gewoon meer dan de vorige keer,

maar uiteindelijk blijkt het toch niet langer te zien :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is mij ook af en toe opgemerkt. Wat ik ook soms merk is dat Niko een oudere kop krijgt maar daarna weer gewoon. Waarschijnlijk door de groei van de mens in het spel een beetje te hebben maar daarna gewoon weer normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...