Talietje Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Klopt het dat het haar van niko groeit xD Het is precies dat zijn haar met de missie steeds langer en langer wordt :o En kan je later ook ergens een anders kapsel nemen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Nee, nee en nee . Het klopt niet , je kan in ieder geval je haar niet knippen en het zou me heel zeer verbazen mocht je haar groeien , maar zou wel realistisch zijn XD. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Klopt het dat het haar van niko groeit xD Het is precies dat zijn haar met de missie steeds langer en langer wordt :o En kan je later ook ergens een anders kapsel nemen? wel kan je als je de pc versie hebt haar modden als je het anders wilt maken. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Op de PC heb ik soms wel het gevoel dat z'n stoppelbaardje wat gegroeid is tijdens cutscenes wat verder in de storyline. Zou wel niet zo zijn though. "Grow a moustach on november, play with it forever" Reageren
Talietje Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Op de PC heb ik soms wel het gevoel dat z'n stoppelbaardje wat gegroeid is tijdens cutscenes wat verder in de storyline. Zou wel niet zo zijn though. "Grow a moustach on november, play with it forever" Ja eh!! vind ik ook, nja ik heb Gta iv op de ps3 dus ik kan geen mods adden Reageren
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Op de PC heb ik soms wel het gevoel dat z'n stoppelbaardje wat gegroeid is tijdens cutscenes wat verder in de storyline. Zou wel niet zo zijn though. "Grow a moustach on november, play with it forever" Ja eh!! vind ik ook, nja ik heb Gta iv op de ps3 dus ik kan geen mods adden Op de ps3 heb ik nog niet gemerkt maar het is een tijdje geleden dat ik missie's deed. Heb geen mods op PC heb laats een re-install gedaan namelijk. Reageren
FGras Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 ook niks gemerkt, vind t wel dom dat niko geen 'moffen' (handschoenen zonder vingertopjes) heeft, want die zag je eerst wel op filmpjes en plaatjes! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 ook niks gemerkt, vind t wel dom dat niko geen 'moffen' (handschoenen zonder vingertopjes) heeft, want die zag je eerst wel op filmpjes en plaatjes! Dat had wel mooi geweest ja , zou wel nostalgisch zijn, staat wel mooi, Niko met moffen en een PSG-1 . Wat LJ zegt heb ik precies ook wel al eens gemerkt, maar het lijkt altijd gewoon meer dan de vorige keer, maar uiteindelijk blijkt het toch niet langer te zien . Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ja, dat is mij ook af en toe opgemerkt. Wat ik ook soms merk is dat Niko een oudere kop krijgt maar daarna weer gewoon. Waarschijnlijk door de groei van de mens in het spel een beetje te hebben maar daarna gewoon weer normaal. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 zou wel cool staan niko met lang haar en een kuifje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.