Jump to content

GTA-SA:NL


overv161

Recommended Posts

Hi iedereen!

Ik heb een manier gevonden om zonder TXD programma de teksten te veranderen. Het gaat wel een hoop werk kosten! Hieronder staat hoe we het gaan doen:

1. Open kladblok

2. Kies openen.

3. Ga naar de San Andreas map en open text.

4. Open het bestandje american.txd

Als je geen bestanden ziet staan in de map text, kies dan bij het type bestand ''alle bestanden'' of ''all files''. Nou goed, open dit bestand.

5. Ga de teksten vertalen.

We moeten alleen nog een manier bedenken hoe we met z'n alle het bestand kunnen vertalen! Ik kan een website oprichten waar steeds de nieuwste versie van het vertaalde bestand komt te staan. Heeft iemand iedeen of opmerkingen over dit idee, post ze dan hier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • overv161

    4

  • DennizZ

    4

  • Arjen

    3

  • Aloyz

    3

Top Posters In This Topic

Als iemand een GXT programma maakt dan wil ik het wel vertaalen maar als je het met klbapblok doet vertaal je ook onderdeelen uit het script...

EDIT:

Kan je met een ouder GXT programma ook die van SA openen ik weet wel een site dat ik het vertaal en dat zet ik het hier neer :) ik wil echt wel een nederlandsmod dan ga ik hard flippen en dan speel ik zo de missie's uit :D:D:D

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

Hi iedereen!

Ik heb een manier gevonden om zonder TXD programma de teksten te veranderen. Het gaat wel een hoop werk kosten! Hieronder staat hoe we het gaan doen:

1. Open kladblok

2. Kies openen.

3. Ga naar de San Andreas map en open text.

4. Open het bestandje american.txd

Als je geen bestanden ziet staan in de map text, kies dan bij het type bestand ''alle bestanden'' of ''all files''. Nou goed, open dit bestand.

5. Ga de teksten vertalen.

We moeten alleen nog een manier bedenken hoe we met z'n alle het bestand kunnen vertalen! Ik kan een website oprichten waar steeds de nieuwste versie van het vertaalde bestand komt te staan. Heeft iemand iedeen of opmerkingen over dit idee, post ze dan hier!

Yo, Ik wil gerust wel helpen, Ik ken iemand die programm's kan vertellen. Ik ken het gerust is vragen, op een voorwaarde als ik mag helpen :D We kunnen het wel is proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd je bek, niemand hier scheld met kk <_< Doe je maar lekker ergens anders.

Dat bepaal jij helemaal niet.. <_< Ga jij maar lekker ergens anders zeiken.

@ SA NL makers: Jullie kunnen beter een team oprichten die goed kan vertalen en met interpunctie typt. Wat overigens iedereen kan. Strax vertalen julile allemaal hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

ik studeer Engels en ik wil graag helpen maar das echt kk veel tekst

maar k ben al bezig

Houd je bek, niemand hier scheld met kk <_< Doe je maar lekker ergens anders.

Mn oma is overreden door een bus, ik wil dat je nooit meer bus zegt...??

Blaas het niet zo op man, of zit je nog niet op de middelbare school ofzo?

Edit: Ik denk dat je een groepje moet maken die vertaald, aangezien hier nog mensen op een zeer laag nederlands niveau zitten, laat staan engels.

Bewerkt: door CrossY
Link to comment
Delen op andere websites

ik studeer Engels en ik wil graag helpen maar das echt kk veel tekst

maar k ben al bezig

Houd je bek, niemand hier scheld met kk <_< Doe je maar lekker ergens anders.

Mn oma is overreden door een bus, ik wil dat je nooit meer bus zegt...??

Blaas het niet zo op man, of zit je nog niet op de middelbare school ofzo?

Edit: Ik denk dat je een groepje moet maken die vertaald, aangezien hier nog mensen op een zeer laag nederlands niveau zitten, laat staan engels.

Bus is wel ff wat anders en iedereen zegt tegenwoordig voor de lol kanker, en grappig kan ik dat niet noemen. Het word maar een standaard woord en daar word ik pissig om. Dus hopelijk kun je't beetje begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...