Aloyz Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb de tekst door een vertaler gegooid nu nog effe zinnen vertalen naar het ABN Het kan wel een weekje gaan duren want het is een verschikking als je ziet hoeveel het wel niet si het viel mij ook tegen hoeveel tekst het was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennizZ Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Dan heb je ineens een stuk minder zin in het vertalen, Mara ik ga deze uitdaging niet uit de weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik wil best wel meehlpen maar het uitzoeken wat html is en wat tekst is is al moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Kunnen jullie hier even posten wie er nou aan het vertalen is? Ik weet in ieder geval dat de volgende personen al helpen: Aloyz DennizZ Bewerkt: 14 juni 2005 door overv161 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.