Basssss Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 jump @Gang3 :Gang3 03C0: 7@ = actor $PLAYER_ACTOR car wait 0 if or 0137: car 7@ model == #MAVERICK 0137: car 7@ model == #POLMAV jf @Gang3 jump @Gang4 :Gang4 00BC: show_text_highpriority GXT 'Test' time 1000 flag 1 Mijn spel crasht als dit stukje in het Cleo script staat en dus ook geladen word na jump @Gang3. Ik wou graag maken dat de speler in een Maverick óf een Politie Maverick moest stappen om zo het script te laten vervolgen, maar het is niet verplicht om erin te stappen. Daarnaast maakt het niet uit wélke Maverick hij neemt en waar ie spawnd, zolang het maar een (Politie) Maverick is. Zonder dit stukje is er geen crash, alleen met is crash zodra jump @Gang3 van toepassing komt. De tekst 'Test' zou ook geen error kunnen geven, want de tekst staat gewoon in 'begin.fxt' als 'Test Hoi =)'... Kan iemand helpen? Alvast bedankt! Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Waarschijnlijk crasht hij wanneer de speler niet in een auto zit, terwijl je deze code draait. Je kunt namelijk niet de auto van de speler opvragen als dat niet zo is. Om het te testen moet je dus eerst checken of de speler überhaupt in een car zit. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Hartelijk bedankt, het werkt nu helemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.