onbekendeIV Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) hoi, ik heb met 3ds max de vuilniswagen uit san andreas aangepast. wat gedaan: de bak er af gehaald een plaat toegevoegd een stallion op de plaat toegevoegd stallion beschadigd gemaakt bugs: dummys staan nog verkeerd wat nog te doen: stallion onderdelen toevoegen de achterkant afwerken Bewerkt: 14 november 2009 door onbekendeIV Reageren
.Senne Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 "de stallion beschadigd gemaakt", heb je dan het gewone model wat kapot gemaakt, of gewoon het goede model verwijderd en het schademodel laten staan? Als je het eerste hebt gedaan zou ik het tweede doen. Voor de rest zou ik de plaat wat dikker maken, nu is het een flinterdun laagje. Buiten dat wel leuk gedaan. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 "de stallion beschadigd gemaakt", heb je dan het gewone model wat kapot gemaakt, of gewoon het goede model verwijderd en het schademodel laten staan? Als je het eerste hebt gedaan zou ik het tweede doen. Voor de rest zou ik de plaat wat dikker maken, nu is het een flinterdun laagje. Buiten dat wel leuk gedaan. bedankt voor de tips! ik ga er morgen mee bezig! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Flatbed + Stallion! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.