Jump to content

gaan we Ray Machowski(III) in GTA V zien ?


PrioX

Recommended Posts

het is vrijwel bijna zeker dat gta V in vc plaats vind

Ray Machowski was in gta III een agent/opdrachtgever van Claude .

een bekende uitspraak van hem was "See you in Miami, kid!" > miami is in GTA ,vice city zoals julle weten

gta 3 was in 2001

gta vice city was in 1986

dus gta 3 was later in de tijd( GTA TIJD ). dus ray zou nooit naar gta 3 naar vc kunnen gegaan zij omdat III later dan vice city was en in de serie geen gta meer was in vc ( vice city stories was 2 jaar voor het verhaal van tommy vercetti )

misschien zien we ray terug in GTA V

hopelijk begrijpen jullie een beetje wat er staat ^^^ :bonk:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

het is vrijwel bijna zeker dat gta V in vc plaats vind

Ray Machowski was in gta III een agent/opdrachtgever van Claude .

een bekende uitspraak van hem was "See you in Miami, kid!" > miami is in GTA ,vice city zoals julle weten

gta 3 was in 2001

gta vice city was in 1986

dus gta 3 was later in de tijd( GTA TIJD ). dus ray zou nooit naar gta 3 naar vc kunnen gegaan zij omdat III later dan vice city was en in de serie geen gta meer was in vc ( vice city stories was 2 jaar voor het verhaal van tommy vercetti )

misschien zien we ray terug in GTA V

hopelijk begrijpen jullie een beetje wat er staat ^^^ :bonk:

:cya:

Het is mogelijk als GTA V zich na 2001 afspeelt, dus eigelijk wil je zeggen dat GTA V zich in Vice City gaat afspelen.

Maar of we Claude in Vice City gaan zien is een grote vraag, aangezien we niet weten wie op het einde van GTA III een kogel heeft opgevangen, Maria of Claude.

Link to comment
Delen op andere websites

slaat nergens op, er klopt niks van.

In de gta3 canon bestaan Vice City en Miami beiden.

R* heeft aangekondigd dat er geen personages uit de vorige canon terug zouden komen

wie zegt dat de volgende gta in vice city afspeelt? argumenten zijn makkelijk te ontkrachten.

-Er zijn veel verwijzingen naar vice city

-Er zijn net zoveel verwijzingen naar steden uit SA

-Dat deden ze in de gta3 era ook

-Dus, ze zijn geen EA of Activision dat in elk spel hetzelfde doet en te lui is voor vernieuwing.

Nu ben ik er 1tje kwijt maar die ontkracht ik zo wel :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

slaat nergens op, er klopt niks van.

In de gta3 canon bestaan Vice City en Miami beiden.

R* heeft aangekondigd dat er geen personages uit de vorige canon terug zouden komen

wie zegt dat de volgende gta in vice city afspeelt? argumenten zijn makkelijk te ontkrachten.

-Er zijn veel verwijzingen naar vice city

-Er zijn net zoveel verwijzingen naar steden uit SA

-Dat deden ze in de gta3 era ook

-Dus, ze zijn geen EA of Activision dat in elk spel hetzelfde doet en te lui is voor vernieuwing.

Nu ben ik er 1tje kwijt maar die ontkracht ik zo wel :clown:

R* zegt zo veel , ik heb R* niet horen zeggen dat er geen mensen uit de vorige GTA'S terug komen ( heb je een link ofiets ?)

alles kan nog ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

nee idd heb je dat neit gehoord aangezien het een persbericht is.

link zal ik ff zoeken, komt wss zo

okee ik heb het niet gehoord > maar ok nergens gelezen :zz:

rimmers >> komt uit sananderas ( een merk die grove street draagt )

die ombekende man kan een persoon worden in V op de achtergrond zie je sananderas

de vulkaan ( denk ik komt uit vc )

en het scheermachine > ???

kijk goed in de foto van het glas je ziet alle posters in het glas > het komt van een kerk in alderney

en da naar deze

Bewerkt: door NICKY!
Link to comment
Delen op andere websites

dat zijn verwijzingen naar san andreas, maar jij zegt dat de volgende vice city is, waarom? Er staan ook zat borden naast de kant met erop Los santos 99$ enzo, dus er zijn net zoveel verwijzingen naar vice city als san andreas.

Ik heb het bericht neit kunnen vinden, de meesten van voor de release zijn verwijderd, dus is het vinden behoorlijk moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

dat zijn verwijzingen naar san andreas, maar jij zegt dat de volgende vice city is, waarom? Er staan ook zat borden naast de kant met erop Los santos 99$ enzo, dus er zijn net zoveel verwijzingen naar vice city als san andreas.

Ik heb het bericht neit kunnen vinden, de meesten van voor de release zijn verwijderd, dus is het vinden behoorlijk moeilijk.

daar om zeg ik ok dat alles nog kan

in tbogt zie je in de hal van rotterdam tower

een muur met > vice city - san fierro - las verturas - los santos <<< verwijzingen naar vc en san

wie weet ? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nicky, die argumenten zuigen :7 , zowat elk merk uit de voorbije GTA's kwamen terug in IV, daarnaast ziet dat scheurtje er helemaal niet uit zoals jij denkt dat het is en er werd wel heel duidelijk gemaakt in IV dat er geen personages gingen terugkomen uit de vorige III-era.

Daarbij kan ik op deze manieren ook speculeren hoor :7 , trouwnes is er nergens iets gezegt over een GTA V, ik geloof al zovele keren meer in een paar GTA's meer in de IV, want R* gaat zosnel geen nieuwe Engine maken, daar zijn geen consoles voor...

Maar kort gezegt( :7 ) je zou wat betere argumenten moeten zoeken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

er is verder in de gta4 canon nog geen enkele verwijzing geweest naar personages uit het gta3 canon(behalve hoofdrolspelers), er word nergens een naam genoemd van 1 van die personages, dus dat ze terugkomen is nog kleiner dan miniscuul.

Link to comment
Delen op andere websites

er is verder in de gta4 canon nog geen enkele verwijzing geweest naar personages uit het gta3 canon(behalve hoofdrolspelers), er word nergens een naam genoemd van 1 van die personages, dus dat ze terugkomen is nog kleiner dan miniscuul.

Toch wel hoor, maar dan alleen visueel(Donald Love, OGLoc, Madd Dogg, The Truth), dus niet over gesproken, die visuele voorkomens zijn verwaaroosbaar, want je kan ze zien maar er wordt nergens eigenlijk echt over gesproken of gezegt of ze in LC verblijven of nog in hun originele verblijfplaats, geen personages terug dus, best wel jammer, maar misschien wel logisch...

Link to comment
Delen op andere websites

Nicky, die argumenten zuigen :7 , zowat elk merk uit de voorbije GTA's kwamen terug in IV, daarnaast ziet dat scheurtje er helemaal niet uit zoals jij denkt dat het is en er werd wel heel duidelijk gemaakt in IV dat er geen personages gingen terugkomen uit de vorige III-era.

Daarbij kan ik op deze manieren ook speculeren hoor :7 , trouwnes is er nergens iets gezegt over een GTA V, ik geloof al zovele keren meer in een paar GTA's meer in de IV, want R* gaat zosnel geen nieuwe Engine maken, daar zijn geen consoles voor...

Maar kort gezegt( :7 ) je zou wat betere argumenten moeten zoeken :7 .

je hebt idd gelijk wat je schrijf over de personages :Y dus het verhaal over ray ^^^klopt niet :bonk: , ik zoek een beetje naar deatails voor een nieuwe GTA zoals iedereen hier denk ik. ik kwam hier op omdat ik in tbogt een bord zag hangen ( niet allen ik hoor ) met daarop de tekst > it's over liberty city next stop ....

srry jongens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

er is verder in de gta4 canon nog geen enkele verwijzing geweest naar personages uit het gta3 canon(behalve hoofdrolspelers), er word nergens een naam genoemd van 1 van die personages, dus dat ze terugkomen is nog kleiner dan miniscuul.

Toch wel hoor, maar dan alleen visueel(Donald Love, OGLoc, Madd Dogg, The Truth), dus niet over gesproken, die visuele voorkomens zijn verwaaroosbaar, want je kan ze zien maar er wordt nergens eigenlijk echt over gesproken of gezegt of ze in LC verblijven of nog in hun originele verblijfplaats, geen personages terug dus, best wel jammer, maar misschien wel logisch...

die heb ik ook om jou net genoemde reden maar neit genoemd...

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens toch, Rockstar stopt een paar verwijzingen in GTA IV naar vorige GTA's en dan denken jullie dat de volgende GTA zich gaat afspelen in die steden... Niemand van ons kan zeggen waar de volgende GTA zal doorgaan, en speculeren is nutteloos.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...