Donald F. Duck Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Ik heb me net Visual Basic 2010 beta 2 gedownload, hierbij wordt gebruik gemaakt van het nieuwe .NET Framework 4.0. Als ik nu een programma maak en dit op een andere PC wil testen werkt dit niet, omdat hier nog geen .NET 4.0 op staat. Weet iemand hoe ik kan instellen dat mijn programma op .NET 2.0 of 3.5 draait? Bewerkt: 14 november 2009 door Donald F. Duck Reageren
Sebassje Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Ik heb me net Visual Basic 2010 beta 2 gedownload, hierbij wordt gebruik gemaakt van het nieuwe .NET Framework 4.0. Als ik nu een programma maak en dit op een andere PC wil testen werkt dit niet, omdat hier nog geen .NET 4.0 op staat. Weet iemand hoe ik kan instellen dat mijn programma op .NET 2.0 of 3.5 draait? Rechtermuisknop op je project, Options/properties/ whatever . Bewerkt: 15 november 2009 door Sebassje Reageren
joopykoopy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Als je een project maakt, kun je kiezen wat je wilt maken. Dan is het in de rechterboven hoek waar je het framework kunt kiezen. maar weet niet of je het nu nog kan veranderen... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Waar staat dat dan? (klik voor vergroting) Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Je kan alleen het .net framework versie kiezen bij visual studio pro, en niet bij visual basic express. Wat je wel kan doe is naar je project references gaan en alle references met versie 4.0 verwijderen. Suc6:cya: Reageren
Rutger. Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ik gebruik zelf C#, maar ik heb Visual Basic gebruikt... Volgens mij staat het onder hetzelfde kopje: Als het goed is werkt het. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Je kan alleen het .net framework versie kiezen bij visual studio pro, en niet bij visual basic express. Wat je wel kan doe is naar je project references gaan en alle references met versie 4.0 verwijderen. Suc6:cya: Krijg ik dan geen errors omdat ik iets verwijder wat gebruikt wordt in het programma? Edit: Even getest, mijn programma werkt niet met alle references verwijderd (ze zijn allemaal 4.0). Is er een andere manier? Bewerkt: 20 november 2009 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.