Jump to content

GTA 4 crash


Lord of the W

Recommended Posts

Ik heb een probleem met GTA 4. Soms valt het spel gewoon uit en krijg ik een dialoogvenster: "GTA 4 werkt niet meer, er word een oplossing voor dit probleem gezocht". Ik heb het spel legaal gekocht en het draait op windows 7 professional 64 bit

Heeft nog iemand dit probleem of weet er iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

PC specs? Al opnieuw geinstalleerd? Mods geinstalleerd?

intel core 2 quad 9550 2.83 ghz

nivdia 7950 gt 512 mb

6 gb ram

90 gb vrije schijfruimte

en windows 7 pro 64 bit

Ik heb nog geen mods geïnstalleerd, herinstallatie heb ik nog niet geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

je videokaart is poep.

is het een laptop? volgens mij is ern ooit een desktopkaart van de 7950 verschenen.

Voer je het spel wel als administrator uit?

ook mijn '-memrestrict fix' kan helpen, deze staat bovenaan de pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

je videokaart is poep.

is het een laptop? volgens mij is ern ooit een desktopkaart van de 7950 verschenen.

Voer je het spel wel als administrator uit?

ook mijn '-memrestrict fix' kan helpen, deze staat bovenaan de pagina.

Het is een desktop , het is een xfx geforce 7950 gt kaart poep zou ik ze niet noemen ze is reeds 4 jaar oud en draait nog vlot mee met de laatste nieuwe games, ik heb wel andere kaarten meegemaakt...

Ik heb je '-memrestrict fix'topic al gelezen maar ik wist niet of het me kon helpen Ik zaal het is proberen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

voor het apel is je kaart wel poep, al is dit neit de reden voor de crash.

Heb je het spel al als admin uitgevoert?

De memrestrict helpt niet het spel blijft crashen.

Is er nog iemand die dit voorheeft?

Ik vind het raar dat er geen foutcode gegeven word :s

Link to comment
Delen op andere websites

dus? dat betekent neit dat je het als admin uitvoert.

Druk rechterknop op de snelkoppeling en dan als administrator uitvoeren.

Kan wel, ik voer het spel alleszins al administrator uit dus dat is het probleem niet :s

Link to comment
Delen op andere websites

weet je hoe we zoiets noemen?

eigenwijs, je voert het spel niet als admin uit, hoef ik neit over na te denken.

Als je account administrator is meot je eht spel toch nog als administrator uitvoeren.

dus probeer eht op zijn minst eens dan eigenwijs te zeggen dat je account al admin is.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je hoe we zoiets noemen?

eigenwijs, je voert het spel niet als admin uit, hoef ik neit over na te denken.

Als je account administrator is meot je eht spel toch nog als administrator uitvoeren.

dus probeer eht op zijn minst eens dan eigenwijs te zeggen dat je account al admin is.

Gast ik voer het spel als admin uit. Dus dat is het probleem niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als admin uitvoeren is sowieso al onzin. Ik heb ook Windows 7 en voer alles uit zonder ergens aangevinkt te hebben dat het als admin uitgevoerd moet worden. Misschien moest dat bij Vista, maar bij Windows 7 hoeft dat niet meer.

Installeer het spel eerst even opnieuw, download de nieuwste drivers voor je videokaart. Het is namelijk een redelijk oude kaart dus zou het zomaar kunnen zijn dat de drivers outdated zijn en niet goed werken met GTA IV. Download daarna ook alle patches voor GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als admin uitvoeren is sowieso al onzin. Ik heb ook Windows 7 en voer alles uit zonder ergens aangevinkt te hebben dat het als admin uitgevoerd moet worden. Misschien moest dat bij Vista, maar bij Windows 7 hoeft dat niet meer.

Installeer het spel eerst even opnieuw, download de nieuwste drivers voor je videokaart. Het is namelijk een redelijk oude kaart dus zou het zomaar kunnen zijn dat de drivers outdated zijn en niet goed werken met GTA IV. Download daarna ook alle patches voor GTA.

In sommige gevallen nog steeds niet, zo ook met gta4, ik kreeg hetzelfde als ik niet als admin uitvoerde, het is op zijn minst te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...