Sebassje Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Hallo, Ik wil graag een ViceCity mod in MTA:SA make, zodat andere mensen ook Vice City zien. Via Multi Theft Auto kan je dit scripten. Maar waar ik opzoek ben zijn alle txd/dff/col files van ViceCity (Alleen de maps). Waar vind ik deze/Waar kan ik deze downloaden. Alvast bedankt. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Hallo, Ik wil graag een ViceCity mod in MTA:SA make, zodat andere mensen ook Vice City zien. Via Multi Theft Auto kan je dit scripten. Maar waar ik opzoek ben zijn alle txd/dff/col files van ViceCity (Alleen de maps). Waar vind ik deze/Waar kan ik deze downloaden. Alvast bedankt. Je kan de txd,dff en coll bestanden enkel in het volledige spel vinden, je kan deze niet apart downloaden. Reageren
Sebassje Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Hallo, Ik wil graag een ViceCity mod in MTA:SA make, zodat andere mensen ook Vice City zien. Via Multi Theft Auto kan je dit scripten. Maar waar ik opzoek ben zijn alle txd/dff/col files van ViceCity (Alleen de maps). Waar vind ik deze/Waar kan ik deze downloaden. Alvast bedankt. Je kan de txd,dff en coll bestanden enkel in het volledige spel vinden, je kan deze niet apart downloaden. Ik kan die txd/dff files wel van de VC gta3.img kopieëren, maar dan werken de TXD's niet in SA. Omdat de txd versie op VC staat, overigens heb ik een VC mod gevonden voor SA (SanVice). Enkel kan ik deze gta3.img niet openen. Foutmelding: "Cannot open gta3.dir". Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ik dacht dat MTA de map van andere update als die van jou anders is, dus als jij San Vice hebt en wat script, zullen andere spelers dit ook hebben. Reageren
Sebassje Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Ik dacht dat MTA de map van andere update als die van jou anders is, dus als jij San Vice hebt en wat script, zullen andere spelers dit ook hebben. Heh, zo doe je mods scripten in MTA. En niet anders: http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Element/DFF Bewerkt: 15 november 2009 door Sebassje Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Dan is je probleem toch opgelost Reageren
Sebassje Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Dan is je probleem toch opgelost Nou eh.. nee, je hebt het topic niet goed gelezen. Topic zegt: Maar waar ik opzoek ben zijn alle txd/dff files van ViceCity (Alleen de maps).Waar vind ik deze/Waar kan ik deze downloaden. Reageren
Beagle Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Het antwoord daarop had je zelf al gevonden: overigens heb ik een VC mod gevonden voor SA (SanVice). En je had nog een probleem met het openen van gta3.img dacht ik? De foutmelding die hij gaf herken ik niet van IMG Tool/Alci's IMG Editor, je gebruikt toch wel een van deze (of Spark..)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.