DangerHamzi Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 hallo allemaal ik heb gister een san andreas gekocht maar als ik een savegame van dit site hierin C:\Documents and Settings\.......\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files leg kan ik het niet loaden vanaf het spel :S weeet iemand hoe het komt (ik heb gta gedowngrade met de patch en dit is de savegame die ik heb gedownload http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&module=display§ion=download&do=confirm_download&id=12 please help!!!!!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Kies een savegame van de andere versie. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Om nog even daaraan toe te voegen: de patch verandert je savegame niet. En aangezien je én het spel net gekocht hebt, én de patch hebt gebruikt, lijkt het me dat je een V2 savegame moet downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.