Jump to content

Netwerkkaart ineens weg...........

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He hallo allemaal,

Ik heb op mijn labtop Windows Xp en Vista staan.

Nu heb ik gister Xp opnieuw geinstalleerd. Alle drivers ook weer geinstalleerd. Maar nu doet mijn netwerkkaart het ineens niet meer.

Hij wordt ook niet bij apparaatbeheer weergegeven waardoor ik de driver ook niet handmatig kan installeren.

Ik heb de driver ervoor wel gewoon geinstalleerd, maar als ik dan het systeem opnieuw heb opgestart dan gebeurd er gewoon helemaal niks.

Kan dan alleen nog maar via een kabeltje op internet komen. :?

Als ik andere drivers van andere sites probeer geven ze allemaal aan dat er helemaal geen netwerkkaart op dit systeem is aangesloten :cab:

Maar dit kan helemaal niet, want als ik in Windows Vista ga werkt de zelfde draadloze netwerkkaart ineens wel. Dus dan denk ik wel dat het probleem software matig moet zijn, maar weet het niet zeker.....

Wie kan mij verder helpen?

P.s Het is een Broadcom netwerkkaart. De hardware voor de kabel internet verbinding werkt dus wel gewoon.

Bewerkt: door Sjorszzz
Geplaatst:

Hij hallo allemaal,

Ik heb op mijn labtop Windows Xp en Vista staan.

Nu heb ik gister Xp opnieuw geinstalleerd. Alle chauffeurs ook weer geinstalleerd. Maar nu doet mijn Netwerkkaart het ineens niet meer.

Hij wordt ook niet bij apparaatbeheer Weergegeven Waardoor ik de driver ook niet handmatig kan installeren.

Ik heb de driver ervoor wel gewoon geinstalleerd, maar als ik dan het systeem opnieuw heb opgestart dan gebeurd er gewoon helemaal niks.

Kan dan alleen nog maar via een kabeltje komen op internet. :?

Als ik andere bestuurders van andere sites probeer geven ze allemaal aan DAT er helemaal geen Netwerkkaart op dit systeem is aangesloten: cab:

Maar dit kan helemaal niet willen als ik ga in Windows Vista werkt de zelfde draadloze Netwerkkaart ineens wel. Dus dan denk ik wel DAT het probleem software matig Moet zijn, maar weet het niet zeker .....

Wie kan mij verder helpen?

Postscriptum Het is een Broadcom Netwerkkaart. De hardware voor de kabel internet verbinding werkt dus wel gewoon.

[/ quote]

Doe dan gewoon alleen Vista op je computer.

Groetjes, Martin

Geplaatst:

Nee,

Want Vista is gewoon heel slecht met games. Plus dat jou post niet echt waarde toevoegd aan het topic.

Als ik dat had gewild dan had ik er geen topic over gemaakt.

Dus iemand anders die wel een mogelijke oplossing heeft toevallig?

Geplaatst:

demonteer de kaart eens en stop hem er opnieuw in, misschien word hij dan wel herkent, wel eerst de drivers deinstalleren.

@Martinus; tuurlijk, dat verhelpt het probleem wel :duh:

Hahaha nog groetjes erbij van Martin XD

Dit probleem had ik ook, deed precies wat Wesley zei en hij deed 't :) ( Maar dan moet je nog wel de drivers installeren )

Bewerkt: door coolnniek9
Geplaatst:

goed dat je daar op wijst, dan is het bijna onmogelijk om te doen.

Probeer de drivers te deinstalleren(de hele kaart) en dan te rebooten, als het goed is word hij herkent.

Het probleem is opgelost :*D

Ik weet niet precies waar het nou aan lag, maar ik heb gewoon eerst updates geinstalleerd. Daarna zag windows in apparaatbeheer de netwerkkaart ineens wel :cab:

Toen kon ik automatich de drivers installeren. :tu:

En nu werkt alles weer prima :tu: Weet iemand misschien waar het aan heeft kunnen liggen?

Want ik heb dit al veel vaker gedaan, en toen hoefde ik nooit eerst de updates te installeren...... :?

Bewerkt: door Sjorszzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...