MartyCeha Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ik heb daarnet geprobeerd een model ingame te krijgen via MEd, maar elke keer als ik het spel opstart crasht ie op de helft van het laden. Ik heb mijn SA gepatched naar v1.1 en met map viewer kan ik mijn model gewoon zien (de IDE, IPL, GTA.dat, col, dff en txd zijn allemaal goed dus). Ligt het dan aan de versie van mijn gta_sa.exe? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ik heb daarnet geprobeerd een model ingame te krijgen via MEd, maar elke keer als ik het spel opstart crasht ie op de helft van het laden. Ik heb mijn SA gepatched naar v1.1 en met map viewer kan ik mijn model gewoon zien (de IDE, IPL, GTA.dat, col, dff en txd zijn allemaal goed dus). Ligt het dan aan de versie van mijn gta_sa.exe? Ik ben niet zeker, maar ik denk dat je GTA San Andreas versie 1.0 moet zijn. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Custom model? Dan kan het eigenlijk aan alles liggen (MED maakt niet snel fouten, dus aan jou model). Ik zou je COL, DFF en TXD opnieuw maken en dubbel checken. Dan wanneer je het test, het één voor een proberen. Je kan bijvoorbeeld een bestaand model vervangen, dus eerst de TXD, werkt die? Dan de DFF, als die werkt ook de col en dan als apart model in SA zetten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Als het aan het model lag, zou SA pas crashen als dat model geladen zou worden. Je kan dus gewoon SA spelen, maar zodra je in de buurt van het model komt, crasht SA. Dat was althans mijn laatste ervaring met een corrupte dff/col. Dus volgens mij ligt het echt aan de versie van SA... Ik heb even bevestiging nodig. Ohja: bijkomst is dat SA:MP ook nog op de installatie staat... Kan dat ook een oorzaak zijn? Bewerkt: 15 november 2009 door MartyCeha Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Versie 1.1 kan je niet modden (1.1 & 2). Maar als je dit zou hebben zou het spel meteen vast moeten lopen, ik heb de ervaring dat als je col corrupt is het pas vastloopt als je dichtbij komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.