reflax Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Haai ik heb vandaag gta IV opnieuw geinstalleerd omdat me mods niet meer werkte etc. nja nu krijg ik telkens als ik hem op start het volgende ; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Probeer eerst eens als admin uit te voeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Probeer eerst eens als admin uit te voeren. heb ik al gedaan werkt niet :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 wat zijn je systeemspecs? Verder is heyt onnodig om na zo'n korte tijd te bumpen, we lezen het heus wel hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 wat zijn je systeemspecs? Verder is heyt onnodig om na zo'n korte tijd te bumpen, we lezen het heus wel hoor maar krijg geen antwoord =[ waarom moet je me systeem specs weten xD is niet belangrijk. pc kan gta IV aan, heb gta IV hier voor nog gespeeld lal ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 wat zijn je systeemspecs? Verder is heyt onnodig om na zo'n korte tijd te bumpen, we lezen het heus wel hoor maar krijg geen antwoord =[ waarom moet je me systeem specs weten xD is niet belangrijk. pc kan gta IV aan, heb gta IV hier voor nog gespeeld lal ;P je bumpt binnen 2 uur, we zijn echt neit 24/7 online om je te helpen. Je meot ergesn de installingen van DEP veranderen, dit was ergens bij de geavanceerde pc instellingen, aangezien ik geen vista heb kan ik je niet helpen hoe je het kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 je moet niks aan de DEP instellingen veranderen, het probleem zal blijven. Hb je GTA toevallig gemod ofzo? En heb je de nieuwe patch geinstalleerd? Dan werken de mods dus niet en start gta niet op. als je alle mods en asi's verwijdert zal het wel lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 je moet niks aan de DEP instellingen veranderen, het probleem zal blijven. Hb je GTA toevallig gemod ofzo? En heb je de nieuwe patch geinstalleerd? Dan werken de mods dus niet en start gta niet op. als je alle mods en asi's verwijdert zal het wel lukken sure, ik weet niet waar jij kijkt maar volgens mij staat er bij de derde screen dat het spel is afgesloten door DEP om de pc te beveiligen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of the W Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 je moet niks aan de DEP instellingen veranderen, het probleem zal blijven. Hb je GTA toevallig gemod ofzo? En heb je de nieuwe patch geinstalleerd? Dan werken de mods dus niet en start gta niet op. als je alle mods en asi's verwijdert zal het wel lukken sure, ik weet niet waar jij kijkt maar volgens mij staat er bij de derde screen dat het spel is afgesloten door DEP om de pc te beveiligen Dit is dus het probleem dat ik ook heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 dus wat moet ik nou ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 DEP beveiliging weghalen, moet je even ergens zoeken in het configuratiescherm, in het scherm waar eht onder staat staan ook instellingen hoe je windows wil weergeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 echt waar, heb ik ook eens gedaan, die DEP instellingen gewijzigd, ZONDER SUCCES, dus moet je uitzoeken wat je mis hebt gemod ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 bump hem maar weer eens steeds zelfde error heb hem al opnieuw geinstalleerd werkt niet VISTA zuigt fucking hard of gta IV zuigt kwa opstart systeem ofzo schijt game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 http://ict-freak.nl/2007/04/16/how-to-disable-dep-in-windows-vista/ Het proberen waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 http://ict-freak.nl/2007/04/16/how-to-disable-dep-in-windows-vista/ Het proberen waard. tried, werkt niet °.° Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.