Ronaldje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Heej:) Wat doen jullie nou allemaal als je de missies afhebt.. WAARGAAN JULLIE HEEN OFZO.. Wat doen jullie..? Vertel het hier.. En plaats een klein stukje kaart erbij waar ik het kan vinden Want ik ver veel me namelijk;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik probeer zo snel mogelijk las venturas te halen en dan ga ik gewoon over de freeways racen , ik hóóóóóp écht dat de vervelings verschijnselen lang weg blijven :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Heej:)Wat doen jullie nou allemaal als je de missies afhebt.. WAARGAAN JULLIE HEEN OFZO.. Wat doen jullie..? Vertel het hier.. En plaats een klein stukje kaart erbij waar ik het kan vinden Want ik ver veel me namelijk;) Ga je je Save Game soms niet uploaden ? Ale het is maar een vraag e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Heej:)Wat doen jullie nou allemaal als je de missies afhebt.. WAARGAAN JULLIE HEEN OFZO.. Wat doen jullie..? Vertel het hier.. En plaats een klein stukje kaart erbij waar ik het kan vinden Want ik ver veel me namelijk;) Ga je je Save Game soms niet uploaden ? Ale het is maar een vraag e Zegt hij dat ie helemaal compleet is dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Rondscheuren, allerlei dingens verzamelen (hoefijzers, grafitti etc,...) alle submissies proberen uit te spelen. Kortom voor de 100 % gaan En blijven rondscheuren. Toen ik Vice City had uitgespeeld nam ik vaak voor de fun de helikopter of moto om wat door de stad te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ga je je Save Game soms niet uploaden ? Ale het is maar een vraag e Ben nu voor de laatste missie, wat dingen doen voordat je die kan doen, maar ik zal niets spoilen... Morgen zal waarschijnlijk mn savegame 100% missies op de site staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik ga dan lekker kisten* laten neer storten *=helikopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heej:)Wat doen jullie nou allemaal als je de missies afhebt.. WAARGAAN JULLIE HEEN OFZO.. Wat doen jullie..? Vertel het hier.. En plaats een klein stukje kaart erbij waar ik het kan vinden Want ik ver veel me namelijk;) Nou ik ga dus geen save game downloaden en ik ga zonder codes werken want die codes daar word ik echt ziek van want dan heb je san andreas zo uitgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb nog geen id ik heb hem nu dus ook uitgespeeld (9 dagen tijd :blink: ) maar denk dat ik nu eerst alle sub missies ga doen.En ik heb nu 1 save staan daar ben ik mee verder gegaan met cheats om eens lekker te klooien toen op een andere gesaved dus ga nu dubbel spelen 1 om lekker rond te kutte en 1 om voor de 100% te gaan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Verveel me nu al :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweet_johnson Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik rij altijd de dorpen dan af.ik vind de dorpen het mooist samen met het platteland. dus dit is wat ik doe als ik san andreas uit heb gespeeld.ook met de politie kloten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Verveel me nu al :blink: Je heb er een topic over gemaakt waarom vermeld je het hier dan? Ik heb zelf alle missies gehaald maar ga weer overnieuw beginnen. Weer me geheugen even opschonen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb zelf alle missies gehaald maar ga weer overnieuw beginnen. Weer me geheugen even opschonen :lol: Lol.. :lol: Ik speel het nu weer overnieuw, ben nu bezig met WT-Expansion Pack voor GTAgames. B) En ja, misschien ga ik nog een keer alle Oysters, Hoefijzers etc zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Nadat ik de verhaallijn had uitgespeeld ging ik lekker cruisen door de stad en allemaal dingen ontdekken en een beetje overal kijken ( nog steeds trouwens ) En grafitti spuiten enzo. Ook moet ik nog een paar races doen, daar ben je ook wel een tijdje mee bezig denk :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik terroriseer altijd een van de SA dorpjes. Dan rijd ik op de Sanchez en knal iedereen dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.